Στην εκπομπή της Νίκης Λυμπεράκη «Μεγάλη Εικόνα» βρέθηκε καλεσμένη η Κατερίνα Διδασκάλου.Η ηθοποιός, η οποία αγαπήθηκε από το κοινό κυρίως από τη συμμετοχή της στη σειρά του ANT1 «Άγριες Μέλισσες», που σημείωσε μεγάλη επιτυχία την προηγούμενη τριετία, μίλησε για τον κόντρα ρόλο της στο «Μαύρο Ρόδο» του Mega σε σχέση με αυτόν της Μυρσίνης.
Μάλιστα, όπως αποκάλυψε, το περασμένο καλοκαίρι, προκειμένου να προσεγγίσει όσο το δυνατόν καλύτερα το ρόλο της, κλείστηκε για μία εβδομάδα σε μοναστήρι.
«Είναι ένας ρόλος που ενθουσιάστηκα όταν μου τον πρότειναν γιατί δεν έχει καμία σχέση με όσα έχω κάνει είτε στην τηλεόραση είτε στο θέατρο. Είμαι ευτυχής που το κάνω. Όταν βγαίνεις από μία σειρά όπως είναι οι “Μέλισσες” και καταλάβεις τι σημαίνει μεγάλος αντίκτυπος στον κόσμο, υπήρχαν πολλοί συντελεστές ίδιοι με τις “Μέλισσες”. Μόλις είδα χτισμένο το μοναστήρι, υποκλίνεσαι! Το στοιχείο της θρησκείας είναι πολύ μεγάλο θέμα, βαθιά ριζωμένο μέσα μας, όπως και του απαγορευμένου έρωτα. Όλα αυτά συναντιούνται μέσα. Επίσης, η διαφορά του κοσμικού κόσμου με τον μοναστικό κόσμο.
Χάρηκα πάρα πολύ που πήρα την απόφαση να κλειστώ σε μοναστήρι στο Ρέθυμνο. Με δέχτηκαν με πολλή αγάπη οι μοναχές. Εάν δεν έχεις ζήσει αυτό το χρώμα, την απόλυτη ησυχία, το πρωί που χτυπάει η καμπάνα, είναι μία πολύ ειδική κατάσταση που πρέπει να τη βιώσεις για να μπορέσεις να την αναπαράγεις. Έμεινα μια βδομάδα, λόγω περιοδείας δεν μπορούσα να μείνω παραπάνω. Την εμπειρία που έζησα ήταν μοναδική, μου άνοιξαν την αγκαλιά τους. Κάναμε υπέροχες συζητήσεις.
Έχουμε κανονίσει κάθε χρόνο να πηγαίνω για μία επίσκεψη. Μου έκανε πολύ καλό σαν ηρεμία, είναι υπέροχη η θέα αλλά είναι και οι άνθρωποι. Το πώς σου ανοίγονται, μου άνοιξαν την καρδιά τους. Είδα μία ηγουμένη πολύ φωτισμένη και ήμουν τυχερή γιατί τέτοια ηγουμένη είναι και η Φιλαρέτη. Από την ηγουμένη πήρα το επίθετό της, μετά τα πιο σημαντικά είναι τα στοιχεία του χαρακτήρα της. Ο δυναμισμός και η αίσθηση της δικαιοσύνης. Και το γεγονός ότι έχει βγει από μια ζωή βασανισμένη που της συνέβη στα νιάτα της, δεν είναι τυχαίο.
Μιλάω συχνά με το μοναστήρι και ζητάω συμβουλές για τον ρόλο μου. Πώς θα ψάλλω ένα συγκεκριμένο τροπάριο για παράδειγμα».
Η ηθοποιός μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στο κίνημα #metoo, που κλόνισε την κοινωνία όσον αφορά τον χώρο του θέατρου.
«Σίγουρα έχουν μαζευτεί κάποιοι, κατάλαβαν ότι δεν τους παίρνει να ασκείς εξουσία με αυτόν τον ελεεινό και τρισάθλιο τρόπο. Να πάψουν να δημιουργούνται κοινωνικές πληγές. Δεν πλησιάζεις το παιδί που δεν ξέρει τι του γίνεται.
Δεν χρειάζεται να είναι ανήλικο νομικά, ακόμα και ένα 19χρονο παιδί δεν ξέρει τι του συμβαίνει. Και όταν τον πλησιάζει ένας με εξουσία και του λέει “είμαι ερωτευμένος”, πρέπει να έχεις λίγο μυαλό στο κεφάλι σου να καταλάβεις. Με εξοργίζει όλο αυτό, ακόμα.
Είναι μία πληγή κοινωνική και όχι μόνο στο θέατρο. Απλά στο θέατρο είναι πιο προβεβλημένο και ακούγεται. Συμβαίνει σε όλους τους χώρους δυστυχώς. Είναι πολύ γνωστό το στερεότυπο του προϊσταμένου που ασκεί εξουσία στους υφιστάμενούς του.
Όταν ένας άνθρωπος είναι κακότροπος απέναντι στον κατώτερο του και τον υποβιβάζει, το θεωρώ τραγικό. Για να είσαι μεγάλος καλλιτέχνης, δεν σημαίνει ότι πρέπει να είσαι άρρωστος στην ψυχή. Επιτέλους, καλλιτέχνης δεν σημαίνει άρρωστος άνθρωπος.
Σημαίνει υγιής και στο σώμα και την ψυχή και κυρίως άνθρωπος που σέβεται τον συνάνθρωπό του».