Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου, 2024
More

    To Facebook δοκιμάζει την ενσωμάτωση βίντεο αλά YouTube (video)

    To Facebook δοκιμάζει την ενσωμάτωση βίντεο αλά YouTube (video)

    Στόχος να κρατηθεί ο χρήστης «κλεισμένος» στο FB για περισσότερη ώρα

    Σην μεγάλη κινητικότητα που παρουσιάζει αυτή την εποχή το Facebook εντάσσεται και η νέα υπηρεσία που θέλει να παρέχει, με την ενσωμάτωση ακόμα περισσότερο βίντεο στην λογική του site

    Τα νέα από το Facebook έρχονται με πολύ γοργούς ρυθμούς, δείχνοντας ανάγλυφα την απόφαση της εταιρίας να εκσυγχρονίσει το πιο δημοφιλές site κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο. Έτσι μετά τις νέες επιλογές για τον σχολιασμό μιας ανάρτησης (με emojis) αλλά και την υιοθέτηση του βίντεο ως εικόνα για το προφίλ του κάθε χρήστη, η εταιρία ανακοίνωσε ότι δοκιμάζει μία μεγαλύτερη ενσωμάτωση του βίντεο στην λογική του site, στα πρότυπα του YouTube.

    Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, θα αφορά μικρά κλιπάκια που θα μοιράζονται μεταξύ των φίλων, κατά τα πρότυπα των φωτογραφιών που γινόταν μέχρι σήμερα. Θα υπάρχει ειδικό κουμπί που θα δείχνει όλα τα βίντεο που έχουν μοιραστεί μεταξύ φίλων, ενώ θα υπάρχουν και άλλες δυνατότητες, όπως για παράδειγμα τα «Προτεινόμενα Βίντεο», τα οποία θα εμφανίζονται στην οθόνη του κάθε χρήστη ανάλογα με τα αντίστοιχα βίντεο που έχει δει παλαιότερα.

    [ad id=”6783″]

    Μαζί με όλα αυτά μελετάται και η δυνατότητα να υπάρχει και ένα κουμπί save με το οποίο θα αποθηκεύει κανείς τα βίντεο που δεν έχει προλάβει να δει, έτσι ώστε να μπορέσει να τα παρακολουθήσει αργότερα.

    Σε γενικές γραμμές, πρόθεση όπως φαίνεται του Facebook είναι να αποτελέσει μία πιο δυναμική πλατφόρμα ανταλλαγής πληροφοριών μεταξύ των χρηστών, υιοθετώντας στοιχεία τόσο από το Instagram όσο και από το YouTube. Προς το παρόν, η νέα αυτή δυνατότητα δοκιμάζεται μεταξύ μικρών ομάδων χρηστών, έτσι ώστε να βγουν τα τελικά συμπεράσματα για την λειτουργικότητά του.

    Η λογική πίσω απ’ όλα αυτά είναι η ενσωμάτωση μέσα στο Facebook όλων των λειτουργιών που μπορεί να βρει ο χρήστης σε άλλες πλατφόρμες, έτσι ώστε να μένει περισσότερη ώρα δικτυωμένος μέσα σ’ αυτό (και να ανεβάζει τα έσοδα της εταιρίας σε νέα πρωτοφανή επίπεδα…).

    Newsroom
    Newsroomhttp://refreshnews.gr/
    Ενημέρωση | Ψυχαγωγία |Στείλε μας το άρθρο σου στο info@refreshnews.gr
    Ακολουθήστε μας στο Google News για να μαθαίνεις όλες τις ειδήσεις απο Ελλάδα και όλο τον Κόσμο
    spot_img

    ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ