Σε λειτουργία μπαίνει το 15192 στον Δήμο Θεσσαλονίκης, η νέα γραμμή εξυπηρέτησης δημοτών. Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της ευχερέστερης επικοινωνίας των δημοτών με τις υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης τίθεται σε λειτουργία το πενταψήφιο νούμερο 15192.
Η νέα τηλεφωνική γραμμή θα λειτουργεί καθημερινά, (Δευτέρα – Παρασκευή) από τις 08.00 έως τις 17.00 και θα αφορά στην καταγραφή αιτημάτων των δημοτών σχετικά με το σύνολο των αρμοδιοτήτων του Δήμου (καθαριότητα, απομάκρυνση ογκωδών, πράσινο, δημόσιος χώρος κτλ).
Τα αιτήματα στη συνέχεια θα προωθούνται από τους υπαλλήλους του Δήμου προς επίλυση στις αρμόδιες Υπηρεσίες.
Η τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης των πολιτών λειτουργεί προσθετικά στην εφαρμογή «Βελτιώνω την πόλη μου» και αναμένεται να συμβάλει τόσο στην αμεσότερη «χαρτογράφηση» των προβλημάτων όσο και στην ταχύτερη δυνατή επίλυσή τους.
Η τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης των πολιτών λειτουργεί προσθετικά στην εφαρμογή «Βελτιώνω την πόλη μου» και αναμένεται να συμβάλει τόσο στην αμεσότερη «χαρτογράφηση» των προβλημάτων όσο και στην ταχύτερη δυνατή επίλυσή τους.