Τέλος από σήμερα τα φίλτρα ομορφιάς του Instagram
Η Meta καταργεί από την Τρίτη (14/1) όλα τα φίλτρα ομορφιάς και τα εφέ AR τρίτων κατασκευαστών στο Facebook, στο Instagram και στο Messenger, μαζί με τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία τους. Αυτά περιλαμβάνουν όλα όσα έχουν δημιουργηθεί από εταιρείες και από άλλα τρίτα μέρη. Ωστόσο, τα εφέ AR της Meta θα συνεχίσουν να λειτουργούν.
Συγκεκριμένα, σε σχετική ανακοίνωση που εκδόθηκε τον περασμένο Αύγουστο, η Meta είχε αναφέρει: «Τα εφέ επαυξημένης πραγματικότητας (AR) που έχουν δημιουργηθεί από τρίτους – συμπεριλαμβανομένων εμπορικών σημάτων και της ευρύτερης κοινότητας των δημιουργών AR – δεν θα είναι πλέον διαθέσιμα από την Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2025. Τα εφέ AR που ανήκουν στη Meta, θα συνεχίσουν να είναι διαθέσιμα στους χρήστες μας σε όλη την οικογένεια εφαρμογών μας. Είμαστε βαθιά ευγνώμονες στην κοινότητα των δημιουργών, των επιχειρήσεων και άλλων βασικών ενδιαφερομένων που συμμετείχαν στο ταξίδι του Meta Spark».
Ακόμα, η Meta είχε τονίσει: «Όταν λανσάραμε για πρώτη φορά αυτή την πλατφόρμα πριν από επτά χρόνια, οι εμπειρίες εμπλουτισμένες με επαυξημένη πραγματικότητα ήταν πρωτόγνωρες για τους περισσότερους καταναλωτές. Από τότε, η φαντασία, η καινοτομία και η δημιουργικότητα της κοινότητας των δημιουργών AR βοήθησε να επεκταθεί η εμβέλεια της AR σε εκατοντάδες εκατομμύρια ανθρώπους σε όλες τις πλατφόρμες της Meta. Η απόφαση αυτή αποτελεί μέρος των ευρύτερων προσπαθειών μας να δώσουμε προτεραιότητα στα προϊόντα που πιστεύουμε ότι θα εξυπηρετήσουν καλύτερα τις μελλοντικές ανάγκες τόσο των καταναλωτών όσο και των επιχειρηματικών πελατών μας. Δεσμευόμαστε να κάνουμε αυτή τη μετάβαση όσο το δυνατόν πιο ομαλή. Όσοι χρησιμοποιούν το Spark και τα AR Effects τρίτων κατασκευαστών μπορούν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν αυτά τα εργαλεία σε όλη την οικογένεια εφαρμογών μας μέχρι τις 14 Ιανουαρίου 2025».
Η Meta παρουσίασε τα AR εργαλεία της το 2017, δίνοντας έτσι μια απάντηση στα AR χαρακτηριστικά που είχε ήδη το Snapchat. Ήταν ένα δημοφιλές μέρος της πλατφόρμας και η αλλαγή δεν πέρασε απαρατήρητη από τους δημιουργούς της πλατφόρμας.