«Σε κάποιες χώρες επιτρέπεται η κίνηση των ταξί στις λεωφορειολωρίδες και σε κάποιες δεν επιτρέπεται, θα πρέπει στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδίου να εξεταστούν όλα τα δεδομένα για παράδειγμα θα μπαίνουν τα έμφορτα;» είπε στον Talk Radio 98,9 και στον Νίκο Παναγιωτόπουλο, ο συγκοινωνιολόγος Κωνσταντίνος Κεπαπτζόγλου.
Ο κ. Κεπαπτζόγλου εστίασε στην ανάγκη να υπάρχει μεγαλύτερη αστυνόμευση ώστε να ελέγχεται ο οδηγός, αλλά υπογράμμισε πως θα πρέπει να καταλάβει και ο πολίτης ότι οφείλει να τηρεί το νόμο «δεν είναι μόνο θέμα επιτήρησης γιατί θα γράψουν μία , δύο ή τρεις φορές, δε γίνεται να έχουμε έναν αστυνομικό σε κάθε οδηγό» είπε και πρόσθεσε πως στην Ελλάδα υπάρχει οδηγική αναρχία παρκάρουμε όπου θέλουμε «πως θα έχουμε λεωφορεία στην ώρα τους όταν τα μπλοκάρουν τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα, σε αυτή την περίπτωση και 1500 λεωφορεία να είχαμε δεν θα ήταν ποτε στην ώρα τους» δήλωσε ο κ. Κεπαπτζόγλου.
Εκτίμησε δε, πως το κόστος από τις ώρες που χάνονται στο δρόμο λόγω μποτιλιαρίσματος κοστίζει στο κάθε οδηγό 1000 ευρώ το χρόνο. Παράλληλα, υπεραμύνθηκε της μείωσης των ορίων ταχύτητας στα 30 χιλιόμετρα στα στενά και τις γειτονιές λέγοντας πως πρέπει να καταλάβουν οι πολίτες ότι « δεν τρέχουμε στα στενά» ενώ εκτίμησε πως το νέο πλαίσιο για την κυκλοφορία των δικύκλων ανάμεσα στα ΙΧ είναι ασαφές και θα δημιουργήσει πρόβλημα εντοπισμού της ευθύνης σε περίπτωση τροχαίου. Πρότεινε να οδηγούμε όλοι στη δεξιάλωρίδα και χαλαρά.