Τρίτη, 4 Φεβρουαρίου, 2025
More

    Η εφορία θα διεκπεραιώνει το 95% των ψηφιακών αιτημάτων των πολιτών εντός 24 ωρών

    Η εφορία θα διεκπεραιώνει το 95% των ψηφιακών αιτημάτων των πολιτών εντός 24 ωρών

    Σύμφωνα με το σχέδιο, για τα ψηφιακά αιτήματα που δεν ολοκληρώνονται εντός 24 ωρών, ο στόχος είναι η διεκπεραίωσή τους εντός τριών εργάσιμων ημερών, διασφαλίζοντας την έγκαιρη αντιμετώπιση όλων των υποθέσεων.

    Εντός των επόμενων 48 μηνών η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) στοχεύει στο να ολοκληρώνει το 95% των ψηφιακών αιτημάτων των πολιτών εντός 24 ωρών κατά μέσο όρο, καθώς και να προχωρεί στην πλήρη ηλεκτρονική διεκπεραίωση του 80% των διαδικασιών εξυπηρέτησης. Αυτές οι πρωτοβουλίες εντάσσονται στο στρατηγικό σχέδιο 2025-2029, το οποίο αποσκοπεί στη βελτίωση της ικανοποίησης των πολιτών μέσω της τακτικής παρακολούθησης και αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών.


    Σύμφωνα με το σχέδιο, για τα ψηφιακά αιτήματα που δεν ολοκληρώνονται εντός 24 ωρών, ο στόχος είναι η διεκπεραίωσή τους εντός τριών εργάσιμων ημερών, διασφαλίζοντας την έγκαιρη αντιμετώπιση όλων των υποθέσεων.

    Στον τομέα των εισαγωγών και εξαγωγών, η ΑΑΔΕ επιδιώκει την ολοκλήρωση των διαδικασιών εκκαθάρισης εντός μίας ώρας για πάνω από το 90% των εισαγωγών και το 95% των εξαγωγών, με στόχο τη διευκόλυνση του εμπορίου και τη μείωση των καθυστερήσεων για τις επιχειρήσεις.

    Επιπλέον, η ΑΑΔΕ στοχεύει στην αυτοματοποίηση των επιστροφών φόρων, με στόχο την ολοκλήρωσή τους εντός 30 ημερών σε ποσοστό άνω του 95%.

    Παράλληλα, επιδιώκει το 80% των διαδικασιών εξυπηρέτησης να πραγματοποιείται ηλεκτρονικά από την αρχή μέχρι το τέλος, καθιστώντας τις συναλλαγές πιο γρήγορες και βολικές για τους πολίτες.


    Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων, η ΑΑΔΕ αναπτύσσει μια πολυκαναλική προσέγγιση επικοινωνίας, περιλαμβάνοντας τη χρήση chatbots και τεχνητής νοημοσύνης για άμεσες απαντήσεις σε φορολογικά ερωτήματα. Επιπλέον, θα προσφέρει τη δυνατότητα προγραμματισμού ραντεβού για δια ζώσης εξυπηρέτηση, αποφεύγοντας τις ουρές και τις καθυστερήσεις.

    Η ΑΑΔΕ επενδύει επίσης στην τεχνολογία και το ανθρώπινο δυναμικό της, δημιουργώντας το DataLab, ένα κέντρο που θα αναλύει δεδομένα σε πραγματικό χρόνο για τη λήψη καλύτερων αποφάσεων και την πρόβλεψη τάσεων. Όλοι οι υπάλληλοι θα εκπαιδεύονται στις νέες τεχνολογίες και συστήματα, ενώ οι αξιολογήσεις του προσωπικού θα βασίζονται σε δίκαια κριτήρια και δεξιότητες, διασφαλίζοντας την αναγνώριση της απόδοσης και της προσπάθειας.

    Πηγή

    Newsroom
    Newsroomhttp://refreshnews.gr/
    Ενημέρωση | Ψυχαγωγία |Στείλε μας το άρθρο σου στο info@refreshnews.gr
    Ακολουθήστε μας στο Google News για να μαθαίνεις όλες τις ειδήσεις απο Ελλάδα και όλο τον Κόσμο
    spot_img

    ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ