Τετάρτη, 5 Φεβρουαρίου, 2025
More

    Θεσσαλονίκη: Ειδοποιητήρια από τον Δήμο για κλήσεις από… το 1999 – Σε ποιες περιπτώσεις σβήνονται

    Πανικός επικράτησε στην Θεσσαλονίκη όταν χιλιάδες πολίτες έλαβαν ειδοποιητήρια από τον Δήμο για κλήσεις από… το 1999. Όσοι έλαβαν το συγκεκριμένο email, καλούνται να τακτοποιήσουν την εκκρεμότητα των οφειλών.

    Μετά την αναστάτωση και τη σύγχυση που προκλήθηκαν ο Δήμος Θεσσαλονίκης εξέδωσε ανακοίνωση δίνοντας διευκρινίσεις.

    Συγκεκριμένα διευκρινίζει τα εξής:

    1. Η ευθύνη για τη μη έγκαιρη και νομότυπη βεβαίωση των οφειλών, εντός του νόμιμου χρόνου, είναι αποτέλεσμα παραλείψεων προηγούμενων Διοικήσεων, οι οποίες επέδειξαν αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην διεκπεραίωσή τους. Η νέα δημοτική Αρχή προτάσσοντας την ανάγκη του οικονομικού νοικοκυρέματος προσπαθεί να βάλει μια τάξη στα όσα παρέλαβε, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις των δημοτών.
    2. Οι πολίτες πρέπει να προσέξουν τις ημερομηνίες πάνω στο ειδοποιητήριο που έχουν λάβει. Στο ειδοποιητήριο αναγράφεται η ημερομηνία παράβασης και η ημερομηνία βεβαίωσης. Εάν οι κλήσεις έχουν βεβαιωθεί τρία χρόνια μετά την παράβαση που καταγράφηκε, τότε οι κλήσεις διαγράφονται. Διευκρινίζεται εδώ, πως η τριετία αρχίζει να μετρά από την 1η Ιανουαρίου του επόμενου έτους. Εάν δηλαδή για παράδειγμα, έχει έρθει ειδοποιητήριο για μία κλήση με ημερομηνία παράβασης τον Αύγουστο του 2009, τότε η τριετία αρχίζει να υπολογίζεται από την 1η Ιανουαρίου του 2010.
    3. Η διαδικασία που ακολουθήθηκε υποχρεωτικά εκ του Νόμου για την αποστολή των ειδοποιήσεων είναι μαζική και, σε ένα βαθμό, αυτοματοποιημένη μηχανογραφικά, λόγω του τεράστιου όγκου περιπτώσεων που βρέθηκαν να λιμνάζουν στις καταστάσεις του Δήμου. Υπενθυμίζεται εδώ, πως ο Δήμος Θεσσαλονίκης ως ΝΠΔΔ, είναι υποχρεωμένος, απαιτήσεις που δεν έχουν παραγραφεί ή με άλλο τρόπο εξαλειφθεί, να τις διεκδικεί προς είσπραξη. Για το λόγο αυτό, ζητούμε την κατανόηση των πολιτών για τυχόν σφάλματα που έχουν προκύψει όσον αφορά στον υπολογισμό των τριετιών. Είναι αυτονόητο, πως όπου έχει γίνει λάθος, αυτό θα διορθωθεί.
    4. Για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση, οι πολίτες μπορούν να καλούν στα τηλέφωνα 2313 317596, 2313 317263, 2313 317932. Σε περίπτωση διαπίστωσης κάποιου άλλου σφάλματος που τυχόν εντοπίζεται από τους πολίτες (εσφαλμένος αριθμός πινακίδων κ.α.) μπορούν να υποβάλουν ένσταση στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected].

    Newsroom
    Newsroomhttp://refreshnews.gr/
    Ενημέρωση | Ψυχαγωγία |Στείλε μας το άρθρο σου στο info@refreshnews.gr
    Ακολουθήστε μας στο Google News για να μαθαίνεις όλες τις ειδήσεις απο Ελλάδα και όλο τον Κόσμο
    spot_img

    ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ