Τρίτη, 4 Μαρτίου, 2025
More

    Δοκιμάζουμε τις υβριδικές και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις του νέου Citroen C3 Aircross

    Δοκιμάζουμε τις υβριδικές και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις του νέου Citroen C3 Aircross

    Το Citroen C3 Aircross νέας γενιάς αναμένεται στη χώρα μας τον Απρίλιο και είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε στην Καταλωνία στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής δημοσιογραφικής παρουσίασης στην ευρύτερη περιοχή της Βαρκελώνης.

    Πρόκειται για ένα κομβικό μοντέλο για τη γαλλική μάρκα, επειδή την εκπροσωπεί στην κατηγορία των SUV B=Segment, η οποία είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη της αγοράς. Εκεί καλείται να δώσει το C3 Aircross μια σκληρή μάχη απέναντι σε μια πληθώρα ποιοτικών ανταγωνιστών, γι’ αυτό και εφοδιάστηκε με δυνατά όπλα, όπως μεγαλύτερους χώρους, δυναμικότερο και νεανικότερο ντιζάιν, μεγάλο εύρος τεχνολογιών κίνησης, ακόμη υψηλότερη άνεση και εξαιρετικές τιμές, που ταράζουν τα νερά. Ξεκινώντας από το τελευταίο, να πούμε ότι η τιμές του βενζινοκίνητου C3 Aircross ξεκινούν κάτω από 20.000 ευρώ (για την ακρίβεια 19.500 ευρώ) στη βασική έκδοση βενζίνης ΥΟU των 100 ίππων, από 25.000 ευρώ στην υβριδική Hybrid PLUS με 136 ίππους και στάνταρ αυτόματο σασμάν 6 σχέσεων και από 27.400 ευρώ για το αμιγώς ηλεκτρικό e-C3 Aircross των 113 ίππων, χωρίς να έχουμε υπολογίσει τις κρατικές επιδοτήσεις και ενδεχόμενες προσφορές της ελληνικής αντιπροσωπείας.

    Το γαλλικό SUV υιοθετεί το τετραγωνισμένο σχήμα με τις έντονες ακμές του νέου C3 και το μήκος του αυξήθηκε αισθητά κατά 25 εκατοστά, φτάνοντας πλέον τα 4,4 μέτρα. Χάρη στις αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις, είναι σε θέση να φιλοξενήσει έως 7 επιβάτες σε τρεις σειρές καθισμάτων, με τη μεσαία να αναδιπλώνεται πλήρως για πρόσβαση στη…γαλαρία. Το σχήμα του αμαξώματος παραπέμπει σε κλασικά off road οχήματα και σε συνδυασμό με τη διχρωμία κάνει το νέο C3 Aircross να ξεχωρίζει οπτικά από τους ανταγωνιστές του, εκτός φυσικά από τα προφανή οφέλη, όσον αφορά στην αξιοποίηση των χώρων και στην πρακτικότητα.

    Citroen C3 Aircross: Διαστάσεις, εξωτερικός σχεδιασμός

    Στο εσωτερικό επικρατεί μια μινιμαλιστική λογική με κυρίαρχο στοιχείο την κεντρική οθόνη 10,25 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων και πλοήγησης, που μας ταλαιπώρησε στο test drive μας στην ευρύτερη περιοχή της Βαρκελώνης, επειδή είχαμε στη διάθεσή μας αυτοκίνητα προσειράς. Να σημειώσουμε, ότι στη βασική έκδοση προβλέπεται αντί οθόνης μια στήριξη για το Smartphone, χάρη στην οποία μπορεί να παίξει τον ρόλο του Infotainmentsystem. Πάνω από το μικρό και εύχρηστο τιμόνι υπάρχει το Head – up – Display, όμως οι ενδείξεις της ταχύτητας και της αυτονομίας δεν προβάλλονται στην οθόνη του,  αλλά σε ξεχωριστό όργανο κάτω από αυτήν.

    Τα πλαστικά είναι αφρώδη και ποιοτικά, με εξαίρεση σε περιορισμένα σημεία, όπου έχουν χρησιμοποιηθεί πιο σκληρά για εξοικονόμηση κόστους, κάτι συνηθισμένο για τη συγκεκριμένη κατηγορία. Η καμπίνα επιβατών διακρίνεται για την ευρυχωρία της και αυτό αφορά πόδια, ώμους και κεφάλια, είτε καθίσεις εμπρός είτε πίσω. Κορυφαίων προδιαγραφών είναι και ο χώρος αποσκευών με μίνιμουμ χωρητικότητα 460 λίτρων και διπλό πάτωμα, η οποία μειώνεται στα 330 λίτρα στην περίπτωση της επταθέσιας έκδοσης. Η τρίτη σειρά καθισμάτων προσφέρεται μόνο για τη μεταφορά παιδιών και μάλιστα χωρίς αποσκευές, καθώς στην επταθέσια διάταξη συρρικνώνεται ο όγκος του σε μόλις 40 λίτρα.

    Όπως γράψαμε και στην αρχή, το νέο C3 Aircross θα κυκλοφορήσει στη χώρα μας ως καθαρόαιμο βενζινοκίνητο 100 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο, ως υβριδικό τεχνολογίας 48V με αυτόματο κιβώτιο και ως αμιγώς ηλεκτρικό με μπαταρία χωρητικότητας 44 kWh και 113 ίππους. Στο Σίτζες της Βαρκελώνης δοκιμάσαμε αρχικά την ήπια υβριδική έκδοση με τρικύλινδρο μοτέρ βενζίνης 1,2 λίτρων, που μας άφησε θετικές εντυπώσεις εντυπώσεις με τη σπιρτάδα του, καθώς επιταχύνει από στάση έως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 8,8 δευτερόλεπτα και συνεργάζεται σωστά με το αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων. Μας άρεσε επίσης η ρύθμιση των αναρτήσεων Advanced Comfort, που διατηρεί μεν την άνεση σε υψηλά επίπεδα, ωστόσο αφήνει περιθώρια για να ευχαριστηθείς την οδήγηση και δεν επιτρέπει να εμφανίζονται έντονες κλίσεις στις στροφές ή να περνούν ενοχλητικοί κραδασμοί έως τα σώματα των επιβατών, χάρη και στα καλοσχεδιασμένη καθίσματα.

    Από την άλλη πλευρά, το μοτέρ ακούγεται όταν ζορίζεται στις υψηλές ταχύτητες ή μετακινούνται με το αυτοκίνητο 5 επιβάτες, ωστόσο αποζημιώνει με μια χαμηλή κατανάλωση καυσίμου της τάξης των 6,0 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα. Στα συν του νέου γαλλικού SUV καταχωρούνται το αρκετά ακριβές τιμόνι, η απόδοση των φρένων του και η καλή ορατότητα εξαιτίας του σχήματος του αμαξώματος, που βοηθάει πολύ στην πόλη.

    To test drive του ηλεκτρικού e-C3 Aircross εξελίχθηκε σε μια ακόμη πιο ευχάριστη εμπειρία, καθώς οι 113 ίπποι αποδείχθηκαν επαρκείς για να κινηθούμε με ικανοποιητικούς ρυθμούς στο επαρχιακό δίκτυο και στους αυτοκινητόδρομους της Καταλονίας. Φυσικά, δεν πρέπει να περιμένεις θαύματα, όταν μεταφέρει το αυτοκίνητο πλήρες φορτίο, όμως η απουσία θορύβων και η αμεσότητα στο γκάζι λειτουργούν ευεργετικά και αποβάλλουν το άγχος ακόμη και σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας. Στα μείον η σχετικά περιορισμένη αυτονομία των 300 χιλιομέτρων, η οποία περιορίζει το πεδίο δράσης του νεανικού SUV κατά κύριο λόγο σε αστικό και ημιαστικό περιβάλλον, όπου πάντως νιώθει το Citroen C3 Aircross σαν το ψάρι στο νερό χάρη στην ευελιξία του και στις συγκρατημένες εξωτερικές διαστάσεις του.

    Οι τιμές αποτελούν ένα από τα πιο δυνατά όπλα του νέου C3 Aircross, πολύ περισσότερο καθώς συνοδεύονται με αρκετά πλούσιο εξοπλισμό. Για παράδειγμα η μεσαία έκδοση PLUS, που ξεκινάει από 22.000 ευρώ με τον κινητήρα βενζίνης των 100 ίππων, εφοδιάζεται μεταξύ άλλων με το πακέτο συστημάτων ασφαλείας Pack Safety, οθόνη 10,25 ιντσών, αυτόματο κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, μπάρες οροφής, καθίσματα και αναρτήσεις Advanced Comfort, κάμερα οπισθοπορείας, κλπ.

    Πηγή

    Newsroom
    Newsroomhttp://refreshnews.gr/
    Ενημέρωση | Ψυχαγωγία |Στείλε μας το άρθρο σου στο info@refreshnews.gr
    Ακολουθήστε μας στο Google News για να μαθαίνεις όλες τις ειδήσεις απο Ελλάδα και όλο τον Κόσμο
    spot_img

    ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ