Η Μινέρβα αποκτά τα brands «Άλτις», «Ελάνθη», «Φλώρα» και «Sol» από τη Flora Food Greece
Η εξαγορά των τεσσάρων ιστορικών brands έρχεται σε μια περίοδο στρατηγικής αναπροσαρμογής για τη Μινέρβα, η οποία πρόσφατα αποεπένδυσε από τον τομέα της φέτας, πουλώντας το σχετικό εργοστάσιο στα Ιωάννινα στη Desserta Hellas.
Σε μία σημαντική επιχειρηματική εξέλιξη στον κλάδο τροφίμων, η Μινέρβα προχώρησε στην εξαγορά τεσσάρων εμπορικών σημάτων της Flora Food Greece, συγκεκριμένα των brands «Άλτις», «Ελάνθη», «Φλώρα» και «Sol».
Η συμφωνία, η οποία τελεί υπό την αίρεση έγκρισης από τις αρμόδιες Αρχές Ανταγωνισμού, εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της Μινέρβα στην εγχώρια αγορά καταναλωτικών προϊόντων και food service. Από την πλευρά της, η Flora Food Greece – μέλος του διεθνούς ομίλου Flora Food – γνωστοποίησε πως η κίνηση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής αναδιάρθρωσης και συγκέντρωσης του επιχειρηματικού της μοντέλου σε βασικά προϊόντα.
Σύμφωνα με τον Country Director για την Ελλάδα και την Κύπρο, Ιωσήφ Βυθούλκα, η εταιρεία επικεντρώνει πλέον τις δραστηριότητές της σε κατηγορίες όπως τα προϊόντα επάλειψης, οι μη γαλακτοκομικές τροφές, καθώς και οι υγρές μαργαρίνες για μαγειρική χρήση, με τη διατήρηση ισχυρών σημάτων όπως τα Vitam, Becel, ProActiv, Φυτίνη και Super Fresco.
Η εξαγορά των τεσσάρων ιστορικών brands έρχεται σε μια περίοδο στρατηγικής αναπροσαρμογής για τη Μινέρβα, η οποία πρόσφατα αποεπένδυσε από τον τομέα της φέτας, πουλώντας το σχετικό εργοστάσιο στα Ιωάννινα στη Desserta Hellas. Η συγκεκριμένη απόφαση αποσκοπούσε στην αποχώρηση από έναν κλάδο περιορισμένης υπεραξίας και στην εστίαση σε τομείς με μεγαλύτερη αναπτυξιακή δυναμική
Παράλληλα, η κίνηση εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική των επενδυτών της Μινέρβα, οι οποίοι σχεδιάζουν την πώληση της εταιρείας μέσω διεθνούς διαγωνιστικής διαδικασίας, επιδιώκοντας την αύξηση της αξίας της και την προσέλκυση διεθνούς επενδυτικού ενδιαφέροντος. Η διευθύνουσα σύμβουλος της Μινέρβα, Κατερίνα Βλάχου, με πολυετή εμπειρία στον χώρο των τροφίμων από τη θητεία της στη Mondelez, χαράσσει μια σαφή στρατηγική με στόχο την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της εταιρείας τόσο στον τομέα των καταναλωτικών προϊόντων όσο και σε αυτόν της επαγγελματικής εστίασης.
Με ένα ήδη ισχυρό portfolio που περιλαμβάνει τα brands «Χωριό» και «Pummaro», η Μινέρβα επιδιώκει να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της στα ράφια των σούπερ μάρκετ και να αξιοποιήσει τη δυναμική του τουριστικού κλάδου για την ανάπτυξη της παρουσίας της στην αγορά της επαγγελματικής εστίασης.