Σε μια εποχή που ο τουρισμός αναζητά αυθεντικές εμπειρίες, η Καρδίτσα επιχειρεί να ξανασυστηθεί στο κοινό, επενδύοντας στον ανερχόμενο τομέα του οινοτουρισμού. Με εννέα οινοποιεία στο δυναμικό της —εκ των οποίων τα δύο ήδη επισκέψιμα και τα υπόλοιπα σε διαδικασία ένταξης— η καρδιά της Θεσσαλίας επιχειρεί να εμπλουτίσει το τουριστικό της προϊόν και να προσφέρει περισσότερους λόγους στους επισκέπτες όχι μόνο να την επιλέξουν, αλλά και να παρατείνουν τη διαμονή τους εκεί.
Η Αναπτυξιακή Καρδίτσας, σε συνεργασία με θεσμικούς φορείς, υλοποιεί δράσεις που στοχεύουν να φέρουν στο προσκήνιο τον τοπικό αμπελώνα και να συνδέσουν το κρασί με τον πολιτισμό, τη φύση και τη γαστρονομία της περιοχής. Με μοναδικό μέχρι πρότινος τουριστικό brand τη Λίμνη Πλαστήρα, και έχοντας δεχτεί ισχυρά πλήγματα από ακραία καιρικά φαινόμενα τα τελευταία χρόνια, η Καρδίτσα βλέπει στον οινοτουρισμό μια βιώσιμη εναλλακτική ανάπτυξης, που μπορεί να συνδυαστεί με τον ορεινό τουρισμό και τα τοπικά προϊόντα της.
«Ο οινοτουρισμός μπορεί να αποτελέσει μια σημαντική ευκαιρία για την Καρδίτσα, μια περιοχή που τα τελευταία χρόνια έχει δοκιμαστεί σκληρά από τις φυσικές καταστροφές και αναζητά νέους δρόμους ανάπτυξης», όπως αναφέρει μιλώντας στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο Παναγιώτης Ντανοβασίλης, συντονιστής της Ομάδας Τοπικής Δράσης της Αναπτυξιακής Καρδίτσας.
«Σήμερα υπάρχουν στην περιοχή εννέα οινοποιεία, εκ των οποίων μόνο τα δύο διαθέτουν επίσημη πιστοποίηση ως επισκέψιμα. Ωστόσο, τα υπόλοιπα διαθέτουν ήδη υποδομές και είναι σε διαδικασία ένταξης στο δίκτυο», προσθέτει.
«Σήμερα υπάρχουν στην περιοχή εννέα οινοποιεία, εκ των οποίων μόνο τα δύο διαθέτουν επίσημη πιστοποίηση ως επισκέψιμα. Ωστόσο, τα υπόλοιπα διαθέτουν ήδη υποδομές και είναι σε διαδικασία ένταξης στο δίκτυο», προσθέτει.