Σπόροι, παρτέρια, ποτιστήρια, γαλότσες, χώμα στα χέρια, παρατήρηση, συνεργασία. Σε μία νέα πραγματικότητα, που στην καθημερινότητα κυριαρχούν οι οθόνες, την επαυξημένη πραγματικότητα και η τεχνητή νοημοσύνη, το σχολείο καλείται να αναπτύξει όχι μόνο τη βιωματική μάθηση, αλλά και να διδάξει την αξία της βιώσιμης ανάπτυξης.
Μία νέα εκπαιδευτική πρωτοβουλία του υπουργείου Παιδείας, φέρνει από την ερχόμενη σχολική χρονιά (2025-26) λαχανόκηπους στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά σχολεία, εντάσσοντας τη βιωματική μάθηση για το περιβάλλον στην καρδιά της εκπαιδευτικής καθημερινότητας.
Πρόκειται για το πρόγραμμα «Λαχανόκηποι στα σχολεία: με κριτική σκέψη και όραμα συνεργαζόμαστε, χαιρόμαστε, δημιουργούμε», που «παντρεύει» τη βιώσιμη ανάπτυξη με την παιδαγωγική πράξη.
«Στόχος μας είναι το σχολείο να γίνει ένας ζωντανός χώρος μάθησης για την αειφορία, όχι μόνο μέσα από τα βιβλία, αλλά και στην πράξη», επεσήμανε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη.
«Στόχος μας είναι το σχολείο να γίνει ένας ζωντανός χώρος μάθησης για την αειφορία, όχι μόνο μέσα από τα βιβλία, αλλά και στην πράξη», επεσήμανε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη.