Χαμός με τις διαφημιστικές που θέλουν μια θέση στο reality
[ad id=”13289″]
Χορός εκατομμυρίων και άτυπες πλειοδοσίες από τις διαφημιστικές στήνονται γύρω από τον τελικό του Survivor στα τέλη του επόμενου μήνα στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με το Έθνος το νησί της Ρόδου προτάθηκε από τον Τούρκο παραγωγό Ατζούν Ολίτζαλι σε συνεννόηση με τον ΣΚΑΪ. Η Ρόδος είναι ο επικρατέστερος προορισμός για τον τελικό, αλλά δεν έκλεισε ακόμη.
Τα χρήματα που θα μπουν στο ταμείο θα είναι πολλά τόσο για τον τελικό όσο και για τον ημιτελικό. Στα τελευταία πακέτα που έχουν απομείνει το πλαφόν είναι πάνω από 300 ευρώ το δευτερόλεπτο. Οι διαφημιστικές πάντως κάνουν ότι μπορούν για να μπουν σφήνες 10-15 δευτερολέπτων στο επεισόδιο του τελικού ή του ημιτελικού.
Μάλιστα ήδη τα ποσά έχουν διπλασιαστεί για τα έπαθλα φαγητών. Η διαφήμιση 120 δευτερολέπτων από 30.000 ευρώ ξεπερνάει τις 60.000 ευρώ.
Ειδικά πάντως για τον τελικό έμπειρα στελέχη της αγοράς λένε στην εφημερίδα ότι δεν υπάρχει ταβάνι…
[ad id=”6783″]