Η προβολή της πολυμορφίας της ελληνικής τουριστικής εμπειρίας και των αγαπημένων στους Βρετανούς ταξιδιώτες ελληνικών προορισμών στο ιδιαίτερα στοχευμένο κοινό των influencers και των επαγγελματιών του τουρισμού, βρέθηκε στο επίκεντρο της συμμετοχής του ΕΟΤ στην εκδήλωση «Ultimate Influencer Event» που διοργάνωσε η βρετανική πλατφόρμα icelolly.com στο Λονδίνο.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στις 11 Ιουνίου και περιλάμβανε παρουσιάσεις και networking sessions, με στόχο την ανάδειξη και προώθηση μοναδικών ταξιδιωτικών εμπειριών μέσω των social media, σε μια περίοδο που η παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία μετασχηματίζεται μέσα από τη δύναμη της ψηφιακής επιρροής.
Η εκδήλωση συγκέντρωσε περισσότερους από 80 κορυφαίους Βρετανούς influencers και content creators με εξειδίκευση σε θεματικές ενότητες όπως η φύση, η γαστρονομία, ο πολιτισμός και η ευζωία, ενώ η Ελλάδα ήταν η μοναδική χώρα που συμμετείχε θεσμικά σε αυτήν.
Η προϊσταμένη της Υπηρεσίας ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας, Ελένη Σκαρβέλη, παρουσίασε τη χώρα μας ως αυθεντικό, βιώσιμο και ποιοτικό προορισμό, μέσα από διαύλους επικοινωνίας που συνδέονται άμεσα με το ταξιδιωτικό κοινό, όπως είναι οι πλατφόρμες icelolly.com & TravelSupermarket.com.
Η προϊσταμένη της Υπηρεσίας ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας, Ελένη Σκαρβέλη, παρουσίασε τη χώρα μας ως αυθεντικό, βιώσιμο και ποιοτικό προορισμό, μέσα από διαύλους επικοινωνίας που συνδέονται άμεσα με το ταξιδιωτικό κοινό, όπως είναι οι πλατφόρμες icelolly.com & TravelSupermarket.com.