Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου, 2024
More

    Νέα εποχή στη ΔΕΗ: Απαντάει άμεσα στα ερωτήματα μέσω messenger

    Νέα εποχή στη ΔΕΗ: Απαντάει άμεσα στα ερωτήματα μέσω messenger, σύντομα σε viber και whatsapp


    Διευρύνει τις υπηρεσίες της η ΔΕΗ με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού. Η επιχείρηση μέσω της αυτόματης ψηφιακής βοηθού, απαντάει άμεσα στα ερωτήματα των πολιτών.

    «Μπορώ με εύκολο και απλό τρόπο να σου παρέχω πληροφορίες και ενημέρωση για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της ΔΕΗ.Μίλησε μαζί μου για απαντήσεις στη στιγμή, μέσα από πολλαπλές πλατφόρμες. Δεν χρειάζεται καμία επιπλέον εγκατάσταση εφαρμογής», αναφέρεται στην εφαρμογή που παρέχεται εδώ.

    Οπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα, η ΔΕΗ αναμένεται σύντομα να στέλνει απαντήσεις και σε viber και whatsapp.

    Παράλληλα η εξυπηρέτηση μπορεί να γίνει μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ www.dei.gr, μέσω της σελίδας της ΔΕΗ στο Facebook, @DEHGreece, μέσω της εφαρμογής messenger στο ΔΕΗ Chatbot.

    Επιπλέον έχει ξεκινήσει η πιλοτική εφαρμογή διευρυμένου ωραρίου σε τρία κεντρικά καταστήματα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

    Πρόκειται για τα καταστήματα:

    • Αθήνας: Αριστείδου 5-7
    • Ομόνοιας: Αγίου Κωνσταντίνου 11
    • Κεντρικής Θεσσαλονίκης: Τσιμισκή 136.
    Newsroom
    Newsroomhttp://refreshnews.gr/
    Ενημέρωση | Ψυχαγωγία |Στείλε μας το άρθρο σου στο info@refreshnews.gr
    Ακολουθήστε μας στο Google News για να μαθαίνεις όλες τις ειδήσεις απο Ελλάδα και όλο τον Κόσμο
    spot_img

    ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ