Όταν το Netflix κυκλοφορήσει τελικά το συνδρομητικό πρόγραμμα που περιέχει διαφημίσεις, δεν θα περιλαμβάνει πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο που είναι διαθέσιμο στην υπηρεσία του.
Όπως αναφέρει το The Verge, ο συν-διευθύνων σύμβουλος του Netflix, Ted Sarandos, το παραδέχτηκε στην συνέντευξη που έλαβε χώρα κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης για την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του δεύτερου οικονομικού τριμήνου του 2022 της εταιρείας. Εδώ επιβεβαιώθηκε επίσης ότι το Netflix έχασε σχεδόν ένα εκατομμύριο συνδρομητές μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου.
Όσον αφορά τους περιορισμούς περιεχομένου στο συνδρομητικό πρόγραμμα που περιέχει διαφημίσεις, η “συντριπτική πλειοψηφία” θα είναι διαθέσιμη, αλλά ο Sarandos είπε, “υπάρχουν ορισμένα πράγματα που δεν θα είναι διαθέσιμα (για τα οποία συζητάμε με τα στούντιο) αλλά αν κυκλοφορούσαμε το προϊόν σήμερα, τα μέλη του “ad tier” θα είχαν μια εξαιρετική εμπειρία. Θα διαγράψουμε κάποιο πρόσθετο περιεχόμενο, αλλά σίγουρα όχι όλο, μην νομίζετε όμως ότι το κάνουμε για επιχειρηματικούς σκοπούς”.
Ο οικονομικός διευθυντής του Netflix, Spencer Neumann, λέει ότι το να έχεις όλο το περιεχόμενο διαθέσιμο είναι “ωραίο … αλλά δεν είναι απαραίτητο”. Ωστόσο, ο περιορισμός σίγουρα θα επηρεάσει την απόφαση ορισμένων για το αν θα δοκιμάσουν το φθηνότερο πρόγραμμα ή όχι. Το ερώτημα ήταν: “θα μπορέσω να αντέξω τις διαφημίσεις;” αλλά πλέον έγινε: “θα μπορώ να ανεχτώ τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο που θα χάσω;”
Υπάρχει αρκετός χρόνος για την διαπραγμάτευση με τους παραγωγούς και ενδεχομένως όλο το περιεχόμενο να είναι διαθέσιμο στο φθηνότερο διαθέσιμο πρόγραμμα, αλλά η διοίκηση προσπαθεί ξεκάθαρα να πει στον στο κόσμο ότι κάτι θα λείπει. Το συγκεκριμένο tier αναμένεται να κυκλοφορήσει μετά τις αρχές του 2023. Εκτός από την ποσότητα του περιεχομένου που θα είναι διαθέσιμη εξίσου σημαντική είναι και η τιμή που θα αποφασίσει να χρεώσει το Netflix.