Είχε αναφερθεί επίσημα πως το Netflix ανέφερε οριστικά τον Μάρτιο με Απρίλιο θα βάλει τέλος στο μοίρασμα κωδικών και λογαριασμών και μάλιστα θα υπάρχει έξτρα χρέωση για κάθε αντίστοιχο λογαριασμό. Υπήρξαν αντιδράσεις (που θα δείτε και παρακάτω), ωστόσο σύμφωνα με το Streamable, στο U.S. Netflix Help Center έχουν αποσυρθεί όλοι αυτοί οι νέοι κανόνες και δεν υπάρχει κάτι στην πλατφόρμα. Ακολουθεί αναλυτικά το χρονικό της απόφασης που είχε παρθεί.
Χαρακτηριστικά αναφέρθηκε πριν καιρό: “Μπορεί οι όροι χρήσης να περιορίζουν τη χρήση του Netflix σε ένα νοικοκυριό, ωστόσο αναγνωρίζουμε ότι αυτή είναι μια μεγάλη αλλαγή για τα μέλη που μοιράζονται το λογαριασμό τους ευρύτερα. Καθώς επεκτείνουμε την κοινή χρήση επί πληρωμή, τα μέλη σε πολλές χώρες θα έχουν τη δυνατότητα να πληρώνουν επιπλέον αν θέλουν να μοιράζονται το Netflix με άτομα με τα οποία δε ζουν μαζί. Η δουλειά μας είναι να δώσουμε στους χρήστες μια μικρή ώθηση και να δημιουργήσουμε χαρακτηριστικά που θα κάνουν τη μετάβαση στους δικούς τους λογαριασμούς πιο εύκολη και απλή.”
Για να μπορεί κάποιος να διατηρήσει την συνδρομή που έχει και να συνεχίσει να βλέπει το πρόγραμμα της πλατφόρμας, θα πρέπει τουλάχιστον μια φορά ανά 31 ημέρες να συνδέεται στο Wi-Fi δίκτυο του σπιτιού του (και όχι μόνο), για να το… επιβεβαιώνει. Έτσι θα διαπιστώνεται πως η συσκευή είναι σωστή μέσω των IPs και των αντίστοιχων IDs με το ταυτοποιημένο Wi-Fi. Βέβαια υπάρχουν πολλά κενά σε αυτό, αλλά πάμε παρακάτω.
Το Netflix αναφέρει χαρακτηριστικά: “Για να εξασφαλίσετε αδιάλειπτη πρόσβαση στο Netflix, συνδεθείτε στο Wi-Fi της κύριας τοποθεσίας σας, ανοίξτε την εφαρμογή ή τον ιστότοπο του Netflix και παρακολουθήστε κάτι τουλάχιστον μία φορά κάθε 31 ημέρες. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται μια έμπιστη συσκευή, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε Netflix, ακόμη και όταν βρίσκεστε μακριά από την κύρια τοποθεσία σας. Εάν βρίσκεστε μακριά από την κύρια τοποθεσία σας για μεγάλο χρονικό διάστημα, η συσκευή σας ενδέχεται να αποκλειστεί από την παρακολούθηση του Netflix. Μπορείτε να ζητήσετε έναν προσωρινό κωδικό πρόσβασης για να συνεχίσετε να παρακολουθείτε.”
Αν κάποια συσκευή χάσει το παράθυρο επιβεβαίωσης των 31 ημερών θα κλειδώνεται και έπειτα θα απαιτείται η λήψη ενός κωδικού 4 ψηφίων από τον ιδιοκτήτη του λογαριασμού, ωστόσο όλο αυτό δείχνει πολύ μπερδεμένο.