Η ταινία «Mission Impossible» έκανε πρεμιέρα στις 13 Ιουλίου στους κινηματογράφους στην Ελλάδα και ο 61χρονος πλέον, Τομ Κρουζ, επέστρεψε στη μεγάλη οθόνη για τη 7η ταινία του «Mission Impossible».
Η προώθηση της ταινίας είχε ξεκινήσει εδώ και αρκετό καιρό με τη διαφήμιση να μην γίνεται μόνο τηλεοπτικά αλλά και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης,
Έτσι, δεν έλειψε και η διάσημη πλατφόρμα TikTok.
Συγκεκριμένα, ο Victor de Martin δημοσίευσε βίντεο στη γνωστή πλατφόρμα, θέλοντας να προωθήσει το «Mission Impossible».
Δείτε το βίντεο
Το βίντεο δείχνει σε βίντεο μια μπίλια να πέφτει πάνω σε «πλακάκια» μουσικού οργάνου μέσα από μια «υπνωτική» διαδρομή και να διαμορφώνεται έτσι σταδιακά το πολύ χαρακτηριστικό ακουστικό θέμα της ταινίας.
@victordemartrin For the secret agent in all of us #MissionImpossible only in theatres July 12 – #missionimpossiblechallenge #paramountpartner #collaborationcommerciale ♬ Mission Impossible Movie In Theatres July 12 – Mission Impossible
Το βίντεο έγινε αμέσως viral και έχει ήδη 90 εκατομμύρια προβολές.
Η υπόθεση
O Ίθαν Χαντ και η IMF ομάδα του αναλαμβάνουν να εντοπίσουν ένα τρομακτικό νέο όπλο που απειλεί την ανθρωπότητα προτού αυτό πέσει στα λάθος χέρια. Έτσι ξεκινά μια θανάσιμη καταδίωξη ανά την υφήλιο, καθώς ο έλεγχος του μέλλοντος και η μοίρα του κόσμου απειλούνται.
Ο Τομ Κρουζ και το πιο επικίνδυνο άλμα
Ο Τομ Κρουζ ως Ίθαν Χαντ πρέπει να πηδήξει από μία τεράστια ράμπα οδηγώντας μια μηχανή.
Ο 60χρονος σταρ του Χόλυγουντ θέλει να πραγματοποιήσει και αυτήν την σκηνή μόνος του χωρίς κασκαντέρ. Αναπτύσσει ταχύτητα, σηκώνεται από τη μηχανή και ξαφνικά βρίσκεται στον αέρα.
Ο τολμηρός σταρ για να βγάλει εις πέρας τη συγκεκριμένη σκηνή προετοιμάστηκε σκληρά. Έπεσε πάνω από 500 φορές με αλεξίπτωτο και έκανε περισσότερα από 13.000 άλματα μότοκρος μόνο για αυτό το κλιπ.