Αν και άργησε να μπει στο πνεύμα της Barbie, η Heinz έχει κάνει όλους να μιλάνε για αυτήν με μια πρόσφατη ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που απεικονίζει μια… ροζ κέτσαπ.
Βασισμένο στη νέα ταινία της Barbie, το ροζ καρύκευμα έχει ονομαστεί έξυπνα Kenchup, ενώ υπάρχει επίσης ένα σχέδιο για μια παρόμοια ροζ σάλτσα Barbie-cue.
Βεβαίως καμία από αυτές τις σάλτσες δεν διατίθεται για πώληση – τουλάχιστον προς το παρόν. Μέχρι στιγμής, πρόκειται απλώς για μια χιουμοριστική ανάρτηση προς τιμήν όλων των φαν της Barbie μετά την επιτυχία που γνώρισε η υπερπαραγωγή της Γκρέτα Γκέργουικ.
Ωστόσο, η Heinz ανέφερε ότι θα μπορούσε να προχωρήσει στην παραγωγή των εν λόγω προϊόντων εάν υπήρχε ενδιαφέρον.
«*Η Heinz μόλις μπήκε στο chat* Ποιος πιστεύει ότι πρέπει να κάνουμε πραγματικότητα αυτήν την ομάδα των ονείρων; #Barbie», έγραψε η μάρκα στο Facebook.
«Κάντε το, στα κοριτσάκια μου θα ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟ», είπε ένα άτομο στα σχόλια.
Ενώ άλλος έγραψε: «Ναι σαν ειδική έκδοση!!! Σας παρακαλούμε!!!”
«Ροζ κέτσαπ!! ΝΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ», είπε ένας τρίτος.
Καθώς ο τέταρτος “έκλεισε το μάτι” στην ταινία: «Ναι! Ιδανικό για το σπίτι μου mojo dojo casa!»
Ποια προϊόντα ήδη παράγονται
Ενώ τα σχέδια της Heinz δεν έχουν γίνει ακόμη πραγματικότητα, υπάρχουν πολλά προϊόντα Barbie που ήδη κατακλύζουν τον κόσμο.
Το Burger King Brazil δημιούργησε ένα σύνθετο ροζ γεύμα με θέμα την Barbie (μπέργκερ με έντονη ροζ σάλτσα) και η Krispy Kreme κυκλοφόρησε ροζ ντονάτ Barbie στις Φιλιππίνες.
Πριν μερικές βδομάδες είχε κυκλοφορήσει η φήμη ότι η Heinz θα λάνσαρε τα περίφημα φασόλια της με υπογραφή Barbie. Όμως ήταν απλά προϊόν της φαντασίας κάποιου blogger με το οποίο η Heinz διασκέδασε αρκετά.
Παλαιότερα βέβαια, τη δεκαετία του 1990, η ίδια εταιρεία είχε λανσάρει Barbie ζυμαρικά σε κονσέρβα, με σχήματα όπως καρδιές, φιόγκους και φυσικά κομμάτια σε σχήμα Β.
Πηγή: ΟΤ