Μεταξύ των βασικών βελτιώσεων περιλαμβάνεται η δυνατότητα άμεσης ολοκλήρωσης της διαδικασίας ή, όπου απαιτείται, η απευθείας προώθηση της υπόθεσης στην αρμόδια υπηρεσία, για συγκεκριμένες περιπτώσεις.
Σημαντικές βελτιώσεις και νέες λειτουργικότητες ενεργοποιήθηκαν στην εφαρμογή της Ψηφιακής Διακοπής Εργασιών για επαγγελματίες και επιχειρήσεις, σύμφωνα με απόφαση του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, Γιώργου Πιτσιλή (Α.1060/2025). Οι αλλαγές έρχονται να διευκολύνουν και να επιταχύνουν τη διαδικασία διακοπής δραστηριότητας για φορολογούμενους, με στόχο τη μείωση της γραφειοκρατίας και την ενίσχυση της ψηφιακής εξυπηρέτησης.
Μεταξύ των βασικών βελτιώσεων περιλαμβάνεται η δυνατότητα άμεσης ολοκλήρωσης της διαδικασίας ή, όπου απαιτείται, η απευθείας προώθηση της υπόθεσης στην αρμόδια υπηρεσία, για συγκεκριμένες περιπτώσεις. Τέτοιες περιπτώσεις είναι η κατοχή επαγγελματικών οχημάτων – όπως αγροτικά, ρυμουλκούμενα, ΦΙΧ και ΦΔΧ –, η ύπαρξη Φορολογικών Ηλεκτρονικών Μηχανισμών (ΦΗΜ), καθώς και η ύπαρξη μόνο μη ουσιωδών διαφορών στα στοιχεία προμηθευτών που έχουν υποβληθεί.
Παράλληλα, προχώρησε και η αποσύνδεση της ημερομηνίας αυτοπαράδοσης οχημάτων από την ημερομηνία διακοπής εργασιών, σε περιπτώσεις όπου πληρούνται συγκεκριμένες προϋποθέσεις, προσφέροντας μεγαλύτερη ευελιξία στους υπόχρεους.
Η αναβαθμισμένη εφαρμογή είναι προσβάσιμη μέσω της ψηφιακής πύλης myAADE (myaade.gov.gr), ακολουθώντας τη διαδρομή: Μητρώο και Επικοινωνία > Αλλαγή Στοιχείων Μητρώου > Διακοπή Εργασιών Επιχείρησης.