Σε μεταρρυθμιστική πορεία βρίσκεται ο ΕΟΠΥΥ και στην πρώτη γραμμή είναι η ψηφιακή μετάβαση του και η πλήρης ηλεκτρονική διασύνδεση όλων των εφαρμογών, είτε αφορά την σχέση του Οργανισμού με τους παρόχους, είτε αφορά τους ασφαλισμένους και την δυνατότητα να έχουν πλήρη πρόσβαση στον φάκελο ασφάλισης υγείας σε πραγματικά δεδομένα.
Η διοίκηση του Οργανισμού δίνει έμφαση στον έλεγχο της χρήσης των πόρων σε πραγματικό χρόνο και προς αυτή την κατεύθυνση αναλαμβάνει δράσεις.
Όπως ανέφερε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου η διοικήτρια του ΕΟΠΥΥ, Θεανώ Καρποδίνη, ο Οργανισμός εδώ και δυο χρόνια έχει ξεκινήσει να κάνει έλεγχο σε πραγματικό χρόνο σε σημαντικές κατηγορίες στο ιατροτεχνολογικό υλικό. Έχει εφαρμόσει τον μοναδικό κωδικό επαλήθευσης, στις κατηγορίες στις οποίες καταγράφεται και η μεγαλύτερη παραβατικότητα, έτσι ώστε να μπορεί να πιστοποιεί ότι η υπηρεσία παρασχέθηκε στον ασθενή.
Η κ. Καρποδίνη ανακοίνωσε ότι μέχρι τέλος Ιανουαρίου, θα έχει ολοκληρωθεί η εφαρμογή για την διασύνδεση με το Εθνικό Μητρώο Τηλεπικοινωνιών, έτσι ώστε για κάθε ΑΜΚΑ να έχουμε ένα μοναδικό πιστοποιημένο τηλεφωνικό αριθμό επικοινωνίας. Δηλαδή, κατά την έκδοση της συνταγής ο ασθενής να δίνει την συναίνεση του, που σημαίνει «ότι είμαι στον γιατρό και πράγματι συνταγογραφείται για μένα αυτή η εξέταση», αλλά και κατά την εκτέλεση.
Η κ. Καρποδίνη ανακοίνωσε ότι μέχρι τέλος Ιανουαρίου, θα έχει ολοκληρωθεί η εφαρμογή για την διασύνδεση με το Εθνικό Μητρώο Τηλεπικοινωνιών, έτσι ώστε για κάθε ΑΜΚΑ να έχουμε ένα μοναδικό πιστοποιημένο τηλεφωνικό αριθμό επικοινωνίας. Δηλαδή, κατά την έκδοση της συνταγής ο ασθενής να δίνει την συναίνεση του, που σημαίνει «ότι είμαι στον γιατρό και πράγματι συνταγογραφείται για μένα αυτή η εξέταση», αλλά και κατά την εκτέλεση.