Η Χριστίνα Λαμπίρη εκφράζει την επιθυμία της για επιστροφή στην ΕΡΤ
Η γνωστή δημοσιογράφος Χριστίνα Λαμπίρη μοιράστηκε σήμερα, 24 Ιουνίου 2026, τις σκέψεις της για την επιθυμία της να επιστρέψει στη δημόσια τηλεόραση, κατά τη διάρκεια συνέντευξης στην εκπομπή Breakfast@Star. Η Λαμπίρη, με μακρά καριέρα στον τομέα της τηλεόρασης, τόνισε την αξία που αποδίδει στην ΕΡΤ και την ανάγκη για ποιοτική τηλεοπτική ψυχαγωγία.
Η επιθυμία για δημόσια τηλεόραση
«Είναι το όνειρό μου να παρουσιάσω εκπομπή στην ΕΡΤ. Παρά τις πολλές προσπάθειές μου, δεν έχω καταφέρει ακόμα να το πετύχω», ανέφερε χαρακτηριστικά. Η Λαμπίρη εξέφρασε την εκτίμησή της για την εκπομπή των Νάνσυ Ζαμπέτογλου και Θανάση Αναγνωστόπουλου, την οποία θεωρεί πρότυπο για την ελληνική τηλεόραση.
Προσωπικές απόψεις για την τηλεοπτική ψυχαγωγία
Η δημοσιογράφος δήλωσε ότι δεν πιστεύει στο infotainment, υπογραμμίζοντας τη σημασία της ψυχαγωγίας που παρέχει η δημόσια τηλεόραση. «Η ΕΡΤ έχει την ικανότητα να δημιουργήσει προγράμματα που πολλοί συνάδελφοι θα ήθελαν να παρουσιάσουν, αλλά δεν έχουν την ευκαιρία», πρόσθεσε.
Κύρια σημεία από τη συνέντευξη
- Η Χριστίνα Λαμπίρη επιθυμεί να επιστρέψει στην ΕΡΤ.
- Εκφράζει την εκτίμησή της για την εκπομπή των Ζαμπέτογλου και Αναγνωστόπουλου.
- Διαφωνεί με την τάση του infotainment στην τηλεόραση.
- Πιστεύει ότι η δημόσια τηλεόραση μπορεί να προσφέρει ποιοτική ψυχαγωγία.


