Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024
More

    Η διαφήμιση για μαύρο χαρτί υγείας που προκάλεσε κατακραυγή

    Η διαφήμιση για μαύρο χαρτί υγείας που προκάλεσε κατακραυγή

    Η διαφήμιση για μαύρο χαρτί υγείας που προκάλεσε κατακραυγή.Μετά τον σάλο, η εταιρεία αναγκάστηκε να ζητήσει συγγνώμη

    [ad id=”13289″]

    «Το μαύρο είναι πανέμορφο» ήταν το σλόγκαν που συνόδευε τη διαφήμιση ενός χαρτιού υγείας στο ίδιο χρώμα. Δεν ήταν τόσο το ίδιο το προϊόν, όσο η διαφήμιση που ξεσήκωσε έντονες αντιδράσεις και επικρίσεις.

    Ο κατασκευαστής του χαρτιού υγείας στη Βραζιλία χρειάστηκε τελικά να αποσύρει το επίμαχο σλόγκαν. Το προϊόν Personal VIP Black κυκλοφόρησε τη Δευτέρα από την εταιρεία Santher με έδρα το Σάο Πάολο.

    Στη διαφήμιση, μια λευκή γυναίκα, η ηθοποιός Marina Ruy Barbosa τύλιγε το σώμα της με το μαύρο χαρτί, ενώ οι λέξεις «Το μαύρο είναι πανέμορφο» τη συνόδευαν. Οι λέξεις αυτές αφαιρέθηκαν τελικά μετά την έντονη κριτική που δέχτηκε η εταιρεία ότι χρησιμοποιεί για να διαφημίσει το χαρτί υγείας ένα σλόγκαν συνώνυμο ενός ιστορικού πολιτιστικού κινήματος που έχει ως στόχο να ενισχύσει τις μαύρες κοινότητες.

    https://www.youtube.com/watch?time_continue=15&v=Vz1Pa4N1WKw

    Ο Paulino Cardoso, καθηγητής στο Universidade de Estado de Santa Catarina κατήγγειλε τη διαφήμιση και κάλεσε σε μποϊκοτάζ και απόρριψη της προπαγάνδας.

    Όπως σημειώνει το BBC, η φράση «το μαύρο είναι πανέμορφο» εμφανίστηκε τη δεκαετία του 1960 από αφροαμερικανικές κοινότητας που μάχονταν για τα πολιτικά δικαιώματα. Στόχος της ήταν να προωθήσει χαρακτηριστικά των μαύρων, όπως το χρώμα του δέρματος και η υφή των μαλλιών, ως εξίσου όμορφα με εκείνα των λευκών.

    [ad id=”6783″]

    Για τον συγγραφέα με έδρα το Ρίο, Anderson Franca, η χρήση του όρου για τη διαφήμιση είναι προσβλητική. «Άνθρωποι πέθαναν για αυτή την έκφραση. Άνθρωποι πεθαίνουν ακόμη και αυτή η φράση είναι περισσότερο σημαντική και ζωντανή από ποτέ. Αλλά στη Βραζιλία, αν την πληκτρολογήσεις, θα βρεις χαρτί υγείας».

    Το ποστ του στο Facebook έγινε viral και η συζήτηση και η κριτική απέναντι στην εταιρεία φούντωσε στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Τελικά το σλόγκαν απορρίφθηκε εν μέσω κατακραυγής και η εταιρεία ζήτησε συγγνώμη. Συγγνώμη ζήτησε και η πρωταγωνίστρια της διαφήμισης.

    Newsroom
    Newsroomhttp://refreshnews.gr/
    Ενημέρωση | Ψυχαγωγία |Στείλε μας το άρθρο σου στο info@refreshnews.gr
    Ακολουθήστε μας στο Google News για να μαθαίνεις όλες τις ειδήσεις απο Ελλάδα και όλο τον Κόσμο
    Ακούστε live τον Μελωδία 102.4 και μάθε τα πάντα για την μουσική
    spot_img
    spot_img

    ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ