Παρά το γεγονός ότι αποτελεί την νο1 μηχανή αναζήτησης, η Google θέλει ξεκάθαρα να προκαλέσει τους υποψήφιους εργαζομένους της, κατά τη διάρκεια των συνεντεύξεων, θέτοντάς τους ένα ερώτημα σχετικά με μια… καφετέρια.
Φανταστείτε να ανακαλύψετε ότι οι εβδομάδες προετοιμασίας που ξοδέψατε ερευνώντας τα μυστικά του τεχνολογικού γίγαντα πήγαν εντελώς χαμένες – και ότι θα ήταν καλύτερα να μελετούσατε τις ιδιαιτερότητες μιας καφετέριας αντ’ αυτού.
Ποιος θα περίμενε ποτέ ότι αυτοί οι δύο κόσμοι θα μπορούσαν να συνδεθούν;
Ο καφές και οι διαδικτυακοί κόμβοι πληροφοριών δεν έχουν πολλά κοινά, αλλά σύμφωνα με μία πρώην υπάλληλο της Google, οι υπεύθυνοι συνεντεύξεων λάτρευαν να ενσωματώνουν το θέμα του καφέ, ενώ έδιναν ορισμένα κουίζ στους υποψηφίους.
«Δεν έχει σημασία γιατί η ζήτηση θα είναι πάντα ίση με την προσφορά»
Σύμφωνα με τη γυναίκα, η οποία ισχυρίζεται ότι έχει εργαστεί στο παρελθόν για τις εταιρείες Google, Wix και Rocket Money ως επικεφαλής του τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού – το αίνιγμα του καφέ άφησε την πλειοψηφία των υποψηφίων σε μεγάλη σύγχυση.
Σύμφωνα με το βίντεο που ανήρτησε στη σελίδα της στο TikTok η ερώτηση είναι η εξής: «Υπάρχει μια καφετέρια στο Σαν Φρανσίσκο. Έχει απεριόριστη προσφορά και ζήτηση – που σημαίνει ότι έχει όλους τους κόκκους καφέ, τα φλιτζάνια καφέ, τα τσάγια και η ουρά των πελατών τυλίγεται γύρω από το τετράγωνο. Η καφετέρια είναι περίπου 500 τετραγωνικά μέτρα. Πόσα φλιτζάνια καφέ λοιπόν μπορεί να παράγει αυτό το καφενείο σε μια μέρα;».
@hrbitch How Google Stumps Interviewers #interviewtips #interview #jobsearch #jobinterview #interviewquestions #resume #career #fyp ♬ original sound – hrbitch
«Δεν ξέρω, ψάξτε το στη Google»
Όπως ήταν αναμενόμενο πολλοί έσπευσαν να δώσουν μια απάντηση στην ερώτηση.
«Χρειάζονται 30 δευτερόλεπτα για να βάλεις ένα φλιτζάνι καφέ. Άρα αυτό σημαίνει 120 φλιτζάνια κάθε ώρα. Αν είστε ανοιχτά για οκτώ ώρες, αυτό σημαίνει 960 φλιτζάνια καφέ» έγραψε κάποιος.
Ένας άλλος πρόσθεσε: «Δεν έχει σημασία γιατί η ζήτηση θα είναι πάντα ίση με την προσφορά».
Κάποιος άλλος συνέχισε: «Το ερώτημα είναι «παράγω» και όχι «σερβίρω». Το γεγονός ότι οι πελάτες τυλίγονται γύρω από το τετράγωνο είναι άσχετο. Δεν χρειάζονται ούτε φλιτζάνια».
Και ένας τέταρτος αστειεύτηκε: «Δεν ξέρω, ψάξτε το στη Google!»
Ευτυχώς, ο πρώην υπάλληλος της Google έβγαλε τον κόσμο από τη δυστυχία του και αποκάλυψε ποια ήταν η «απάντηση» – και μαντέψτε – αλλά… δεν υπάρχει.