Κυριακή, 19 Μαΐου, 2024
More

    Έκπτωση 130% για τις διαφημιστικές δαπάνες των επιχειρήσεων

    Έκπτωση 130% για τις διαφημιστικές δαπάνες των επιχειρήσεων

    Προσαυξημένες κατά 30% εκπίπτουν φορολογικά οι διαφημιστικές δαπάνες των επιχειρήσεων για το φορολογικό έτος 2023 με την υποβολή των εφετινών δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος (συνολική έκπτωση 130%).

    Το φορολογικό κίνητρο έχει ως στόχο την τόνωση της κατανάλωσης και ως εκ τούτου την ενίσχυση του εμπορίου. Το κίνητρο θεσπίστηκε για πρώτη φορά για το φορολογικό έτος 2020 και έχει επεκταθεί έως και το 2023.


    Ειδικότερα, η διαφημιστική δαπάνη για υπαίθριες διαφημίσεις και για αγορά χρόνου ή χώρου προβολής μέσω των μέσων μαζικής ενημέρωσης (τηλεόραση, ραδιόφωνο, Τύπος, Διαδίκτυο) εκπίπτει για το έτος 2023 συνολικά σε ποσοστό 130%, εφόσον το ύψος της υπερβαίνει κατά 5% την αντίστοιχη δαπάνη του 2019, όπως αυτή είχε διαμορφωθεί προ της έκδοσης πιστωτικών τιμολογίων κύκλου εργασιών (τζίρου).

    Όσον αφορά ειδικά στις διαφημίσεις που γίνονται μέσω Διαδικτύου, προκειμένου η σχετική δαπάνη να εκπέσει προσαυξημένη, η επιχείρηση μέσω της οποίας προβάλλεται η διαφήμιση πρέπει να είναι εγγεγραμμένη στο Μητρώο Online Media της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας.

    Οι προϋποθέσεις εξετάζονται μεμονωμένα και δε χρειάζεται να πληρούνται αθροιστικά, καθόσον κάθε προϋπόθεση εφαρμόζεται ξεχωριστά για κάθε ένα έτος, συνεπώς εάν μια επιχείρηση πληροί τις υπόψη προϋποθέσεις σε ένα εκ των δύο ετών, δικαιούται να εκπέσει τις δαπάνες διαφήμισης προσαυξημένες στο έτος αυτό, ανεξάρτητα εάν στο άλλο έτος δεν δικαιούται την αντίστοιχη έκπτωση.


    Υπενθυμίζεται ότι η προσαυξημένη έκπτωση διαφημιστικών δαπανών διενεργείται εξωλογιστικά. Κατά συνέπεια θα πρέπει να συμπληρωθούν οι ανάλογοι κωδικοί στα έντυπα φορολογίας εισοδήματος. Για τα νομικά πρόσωπα σύμφωνα με τις οδηγίες που ισχύουν σήμερα, συμπληρώνεται στον κωδικό 508 του εντύπου Ν, ενώ για τα φυσικά πρόσωπα με επιχειρηματική δραστηριότητα πρέπει να συμπληρωθούν οι κωδικοί 150, 250, 350, 450, 550 του πίνακα ΣΤ του εντύπου Ε3.

    Οι προμήθειες που λαμβάνουν οι διαφημιστικές εταιρείες που μεσολαβούν για τις διαφημίσεις π.χ. στην τηλεόραση ή στο ραδιόφωνο και τιμολογούνται προς τις διαφημιζόμενες επιχειρήσεις, δεν περιλαμβάνονται στη δαπάνη που πρέπει να προσαυξηθεί, διότι η αμοιβή της κάθε διαφημιστικής (προμήθεια) δεν μπορεί να ενσωματωθεί στο κόστος διαφημιστικής δαπάνης που πρέπει να προσαυξηθεί για τη διαφημιζόμενη επιχείρηση.




    Πηγή

    Newsroom
    Newsroomhttp://refreshnews.gr/
    Ενημέρωση | Ψυχαγωγία |Στείλε μας το άρθρο σου στο info@refreshnews.gr
    Ακολουθήστε μας στο Google News για να μαθαίνεις όλες τις ειδήσεις απο Ελλάδα και όλο τον Κόσμο
    Ακούστε live τον Μελωδία 102.4 και μάθε τα πάντα για την μουσική
    spot_img

    ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ