Μια νέα μέθοδο για να ψαρεύουν πελάτες χρησιμοποιούν αμφιβόλου προέλευσης και νομιμότητας eshops, προσπαθώντας να πείσουν τους ανυποψίαστους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ότι ψωνίζουν από ελληνικά καταστήματα, και μάλιστα με μεγάλες εκπτώσεις λόγω συνταξιοδότησης.
Το σύστημα λειτουργεί ως εξής: Στο feed εμφανίζεται διαφήμιση με την οποία ο ιδιοκτήτης κάποιου υποτιθέμενα ιστορικού καταστήματος της Αθήνας ανακοινώνει ότι ήλθε η ώρα να κλείσει το μαγαζί και να αφιερωθεί στα παιδιά ή στα εγγόνια του. Γι’ αυτό και ξεπουλάει το στοκ. Για παράδειγμα:
Αν πατήσουμε ενθουσιασμένοι το link για να προλάβουμε την ευκαιρία, μεταφερόμαστε σε κάποιο eshop με την επωνυμία του καταστήματος. Αν και το post που λάβαμε υποτίθεται ότι αφορά μια επιχείρηση με ρίζες που χάνονται πολλές δεκαετίες πίσω. στην πραγματικότητα το κατάστημα δεν υπήρξε ποτέ και οι φωτογραφίες που το απεικονίζουν είναι προϊόντα τεχνητής νοημοσύνης.
Αν πατήσουμε ενθουσιασμένοι το link για να προλάβουμε την ευκαιρία, μεταφερόμαστε σε κάποιο eshop με την επωνυμία του καταστήματος. Αν και το post που λάβαμε υποτίθεται ότι αφορά μια επιχείρηση με ρίζες που χάνονται πολλές δεκαετίες πίσω. στην πραγματικότητα το κατάστημα δεν υπήρξε ποτέ και οι φωτογραφίες που το απεικονίζουν είναι προϊόντα τεχνητής νοημοσύνης.