Παρασκευή, 17 Μαΐου, 2024
More

    Εθνική Οδός Αθηνών-Κορίνθου: Mπορούσε να αποφευχθεί η ταλαιπωρία των οδηγών;

    Ρεπορτάζ για το αν θα μπορούσε να αποφευχθεί η πολύωρη ταλαιπωρία οπδηγοών και επιβατών στην Αθηνών Κορίνθου όταν ένα βυτιοφόρο όχημα, το οποίο στο εσωτερικό του μετέφερε 7,5 τόνους υγροποιημένου αερίου, τυλίχτηκε στις φλόγες,  παρουσίασε ο ΑΝΤ1 στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων.

    Πυροσβέστες και τροχαία έδωσαν μάχη με το χρόνο προκειμένου να ολοκληρωθεί η βάσει επιχειρηματικού σχεδιασμού η κατάσβεση το βυτιοφόρου και να αποφευχθεί η πιθανή έκρηξη. Την ίδια ώρα χιλιάδες είναι τα οχήματα που παρέμειναν για ώρες ακινητοποιημένα τόσο στην Παλιά όσο και στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου.

     

    Η πρώτη φάση της επιχείρησης ήταν να σβηστεί η πυρκαγιά χωρίς να προκληθεί έκρηξη στο βυτιοφόρο.

    «Το πρώτο μέρος της επιχείρησης είχε σκοπό να αποφύγουμε δηλαδή την έκρηξη. Σε αυτήν την περίπτωση τα πρωτόκολλα είναι σαφέστατα. Πρέπει να διακόπτεται η κυκλοφορία σε απόσταση τουλάχιστον του 1χλμ γιατί σε αντίστοιχο φαινόμενο που παρατηρήθηκε στην Ελλάδα, είχαμε εκτόξευση του κουβουκλίου του βυτιοφόρου σε 700μ.. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν ότι η απομόνωση της περιοχής είναι απαραίτητη ώστε σε πιθανή έκρηξη να μην υπάρξουν προβλήματα», ανέφερε ο Νίκος Διαμαντής, Απόστρατος Αξιωματικό της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.

    Με συνεχή ψύξη του βυτίου με τη ρίψη νερού έγινε αμέσως μετά η ασφαλής μεταφορά του υγροποιημένου αερίου. «Υπήρχε κίνδυνος κατά τη μεταφορά αν έχουμε διαρροή υγραερίου. Κατά συνέπεια μία διαρροή υγραερίου ήταν πολύ πιθανόν να προκληθεί πυρκαγιά η οποία θα ήταν ανεξέλεγκτη στην αρχή εξαιτίας τη μη γνώσης του μεγέθους της διαρροής. Για το λόγο αυτό τα πρωτόκολλα επιμένουν σε απομόνωση της περιοχής όταν γίνεται μετάγγιση των καυσίμων. Κατά συνέπεια σωστά έγινε διακοπή της κυκλοφορίας», συμπλήρωσέ ο κ. Διαμαντής.

    Κατά μήκος της εθνικής Οδού υπάρχουν μεταλλικά ανοίγματα έκτακτης ανάγκης προκειμένου αν χρειαστεί να γίνεται αναστροφή, κάτι που ωστόσο στο συγκεκριμένο συμβάν δεν ήταν εύκολο να συμβεί από τη στιγμή που έκλεισαν και τα δύο ρεύματα. Και ενώ οι κόμβοι παρέμειναν ανοιχτοί η διοχέτευση των οχημάτων προς την Παλαιά Εθνική Οδό μέχρι να κλείσει ήταν δύσκολη καθώς έχει μόνο μία λωρίδα κυκλοφορίας. Όπου ήταν εφικτό πάντως τα ανοίγματα με εντολή της Τροχαίας αξιοποιήθηκαν.

    «Είναι κάτι το οποίο θα μπορούσε να ερευνηθεί. Στο κατά πόσο μπορούσε πιο έγκαιρα να παρθεί κάποια απόφαση ώστε να μην συσσωρεύονται τα οχήματα στο κομμάτι αυτό. Να τονίσουμε ότι είναι μία μέρα που έχουμε αρκετά μεγάλη επιστροφή. Στο κομμάτι αυτό έχουμε διελεύσεις της τάξεως 3 με 3,5 χιλιάδες ανά ώρα, οπότε καταλαβαίνουμε ότι μία απόφαση έστω και δέκα λεπτά να αργήσει δημιούργει μεγάλο πρόβλημα για το σημείο αυτό», ανέφερε ο συγκοινωνιολόγος Παναγιώτης Παπαντωνίου.

     

    Newsroom
    Newsroomhttp://refreshnews.gr/
    Ενημέρωση | Ψυχαγωγία |Στείλε μας το άρθρο σου στο info@refreshnews.gr
    Ακολουθήστε μας στο Google News για να μαθαίνεις όλες τις ειδήσεις απο Ελλάδα και όλο τον Κόσμο
    Ακούστε live τον Μελωδία 102.4 και μάθε τα πάντα για την μουσική
    spot_img

    ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ