Fourlis Συμμετοχών: Στα 407,6 εκατ. ευρώ αυξήθηκαν τα έσοδα στο 9μηνο 2024
Η αύξηση των πωλήσεων προήλθε από όλες τις δραστηριότητες του ομίλου Fourlis, με τον τομέα της λιανικής να παρουσιάζει άνοδο 2,6%, φθάνοντας τα 390 εκατ. ευρώ.
Η Fourlis Συμμετοχών ανακοίνωσε τα ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα για το 9μηνο του 2024, παρουσιάζοντας αξιοσημείωτη ανάπτυξη τόσο σε έσοδα όσο και σε κερδοφορία. Τα συνολικά έσοδα του ομίλου ανήλθαν στα 407,6 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 4,6% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, ενώ τα καθαρά κέρδη εκτινάχθηκαν στα 17,1 εκατ. ευρώ, έναντι 5,9 εκατ. ευρώ το 2023.
Η αύξηση των πωλήσεων προήλθε από όλες τις δραστηριότητες του ομίλου, με τον τομέα της λιανικής να παρουσιάζει άνοδο 2,6%, φθάνοντας τα 390 εκατ. ευρώ. Η στρατηγική βελτιστοποίησης της εφοδιαστικής αλυσίδας και ο αποτελεσματικός έλεγχος των λειτουργικών εξόδων συνέβαλαν στη βελτίωση του μικτού κέρδους, που ανήλθε στο 46,2% από 44,4% το 2023. Αντίστοιχα, τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 40,9%, στα 44,4 εκατ. ευρώ, με το περιθώριο να διαμορφώνεται στο 10,9%, από 8,1% την περασμένη χρονιά.
Η θυγατρική Trade Estates σημείωσε εντυπωσιακή ανάπτυξη, με συνολικά έσοδα αυξημένα κατά 65,6%, στα 30,3 εκατ. ευρώ, λόγω της υψηλής επισκεψιμότητας στα εμπορικά πάρκα. Τα κεφάλαια από λειτουργικές δραστηριότητες αυξήθηκαν επίσης κατά 65,1%, φτάνοντας τα 10,7 εκατ. ευρώ. Η συμβολή της Trade Estates στην κερδοφορία του ομίλου ενισχύεται μέσω του χαρτοφυλακίου ακινήτων υψηλής ποιότητας.
Στο πλαίσιο της επέκτασης του δικτύου της ΙΚΕΑ, ο όμιλος εγκαινίασε στις 30 Οκτωβρίου 2024 ένα νέο κατάστημα στην Πάτρα, στο εμπορικό πάρκο Top Parks Πάτρας. Το νέο κατάστημα, συνολικής έκτασης 7.200 τ.μ., αντικατέστησε το προηγούμενο σημείο Pickup and Order Point, προσφέροντας πλέον μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων και αναβαθμισμένες υπηρεσίες. Επόμενα βήματα περιλαμβάνουν το άνοιγμα καταστημάτων στο Ηράκλειο το 2025 και στο Ελληνικό το 2027, καθώς και καταστήματα νέας γενιάς κοντά σε αστικά κέντρα.
Η στρατηγική ανάπτυξη του ομίλου συνεχίζεται και με την αναδιαμόρφωση του Εμπορικού Πάρκου Αεροδρομίου (ΑΙΑ), όπου τα εμπορικά σήματα ΙΚΕΑ, INTERSPORT, και HOLLAND & BARRETT πλαισιώνουν πλέον ένα νέο κατάστημα Πλαίσιο. Αυτή η συνδυαστική προσέγγιση δημιουργεί νέες ευκαιρίες για ενοποιημένες εμπειρίες αγορών και περαιτέρω δέσμευση των καταναλωτών.