Κυριακή, 20 Ιουνίου, 2021
More

    Φούσκωμα στην κοιλιά: Οι φυσικοί τρόποι αντιμετώπισης

    spot_img

    Οι περισσότερες γυναίκες έχουν έρθει έστω και μια φορά αντιμέτωπες με την ενοχλητική ομολογουμένως αίσθηση πρηξίματος στην περιοχή της κοιλιάς.

    Αυτό το φούσκωμα μπορεί να οφείλεται σε πολλαπλούς παράγοντες, εκ των οποίων οι πιο συνηθισμένοι είναι η διατροφή, το στρες, οι ορμόνες αλλά και η κατακράτηση υγρών. Ανάλογα με το σώμα και τον οργανισμό, το πρήξιμο στην κοιλιά μπορεί να είναι πιο συχνό και έντονο ή να εμφανίζεται ανά περιόδους, σε κάθε περίπτωση ωστόσο υπάρχουν τρόποι να το αντιμετωπίσετε.

    Από το πράσινο τσάι, μέχρι τον κουρκουμά, υπάρχουν συγκεκριμένα υλικά που ως ροφήματα κάνουν θαύματα όταν πρόκειται για ζητήματα φουσκώματος. Με νερό ή γάλα μπορείτε εύκολα να προετοιμάσετε μια diy συνταγή στο σπίτι και να διαχειριστείτε την κατακράτηση με φυσικό τρόπο:

    Τζίντζερ

    Το τζίντζερ είναι μια τρομερά ωφέλιμη ρίζα που βοηθάει στην πέψη, έχοντας παράλληλα αντιφλεγμονώδη δράση. Η προσθήκη του στη διατροφή σας θα βοηθήσει να ανακουφιστείτε από τη ναυτία, καθώς μειώνει την παλινδρόμηση και τη γαστρική οξύτητα και, ως εκ τούτου, μειώνεται και το πρήξιμο στην κοιλιά. Μια ωραία ιδέα είναι να ξεκινάτε την ημέρα σας με ένα ποτήρι ζεστό νερό με λεμόνι και τζίντζερ.

    Πράσινο τσάι unsplash

    Αντιοξειδωτικό και απαραίτητο για την ενεργοποίηση του μεταβολισμού, το πράσινο τσάι μπορεί να μη συμβάλει στην απώλεια βάρους όπως πολλοί τείνουν να πιστεύουν, αλλά σίγουρα βοηθάει στην αντιμετώπιση της κατακράτησης υγρών. Μάραθος Αν αντιμετωπίζετε εντερικά προβλήματα μαζί με την αίσθηση πρηξίματος στην κοιλιά, ο μάραθος θα μειώσει τον πόνο, ευνοώντας την κινητικότητα του εντέρου.

    Χαμομήλι και μέντα unsplash

    Η κατανάλωση χαμομηλιού ή μέντας μετά από ένα βαρύ γεύμα είναι μια από τις πιο κοινές diy συμβουλές για την αποφυγή του πρηξίματος. Οι ειδικοί επιβεβαιώνουν τη δράση τους όσον αφορά την κοιλιακή φλεγμονή και τα συστήνουν ανεπιφύλακτα σε καθημερινή βάση. Κανέλα Μαζί με το χαμομήλι, οι ειδικοί προτείνουν και την κανέλα για τη μείωση του πρηξίματος. Μπορείτε να προσθέσετε ξυλάκια κανέλας είτε σε βραστό νερό και να το καταναλώσετε μόλις κρυώσει, είτε σε ζεστό γάλα για να έχετε ένα υγιεινό «επιδόρπιο» που θα αντικαταστήσει το γλυκό τα απογεύματα.

    Ο κουρκουμάς είναι μια ακόμη σωτήρια τροφή για τη μείωση του πρηξίματος. Μπορείτε να τον καταναλώσετε με νερό ή με ζεστό vegeterian γάλα (γάλα καρύδας, σόγιας ή αμυγδάλου).

    Ζεστό ή κρύο ρόφημα;

    Τα ροφήματα πρέπει πάντοτε να ετοιμάζονται σε καυτό νερό, αλλά είναι στην ευχέρειά σας το πώς θα τα καταναλώσετε. Οι ειδικοί προτείνουν να καταναλώνονται ζεστά για να είναι όσο περισσότερο δραστικά γίνεται, και κυρίως αμέσως μετά το φαγητό. Μέσα στην ημέρα, μπορείτε να ετοιμάσετε και μια δεύτερη δόση για μεγαλύτερη ανακούφιση.

    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

    ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

     

    Δείτε Επίσης