Aπό σήμερα παγώνει το ενοχλητικό auto-play στον Chrome browser
Μιμούμενη το παράδειγμα της Mozilla, η οποία έχει μπλοκάρει τον Flash player στον Firefox browser ήδη από τα μέσα Ιουλίου, η Google αποφάσισε να ορίσει την σημερινή ως την καταληκτική ημερομηνία για το αντίστοιχο «πάγωμα» των διαφημίσεων Flash σε όλες τις ιστοσελίδες.
Από τούδε και στο εξής λοιπόν ο χρήστης θα μπορεί να ενεργοποιήσει το υλικό Flash με δεξί κλικ αν το επιθυμεί. Αξίζει να σημειωθεί πως η απενεργοποίηση αφορά μόνο μη-σημαντικό Flash υλικό, όπως οι διαφημίσεις ενώ κανονικά θα συνεχίσουν να λειτουργούν οι ενσωματωμένοι Flash Players για videos.
Βάζοντας τέλος στο ενοχλητικό κατά πολλούς auto-play των διαφημίσεων Flash, η Google καθησυχάζει τον κλάδο της διαφήμισης διευκρινίζοντας ότι οι περισσότερες διαφημίσεις Flash που ανεβαίνουν στην πλατφόρμα AdWords μετατρέπονται αυτόματα σε κώδικα HTML5. Γι αυτό και στην περίπτωση που χρησιμοποιείται διαφορετική πλατφόρμα, πρέπει να μετατραπεί το υλικό σας σε HTML5 για να παραμείνει ενεργό στον Google Chrome.
[ad id=”6783″]
Η γνωστή εταιρεία αποφάσισε να προχωρήσει σε αυτήν την κίνηση λαμβάνοντας υπόψιν ότι το υλικό Flash επιβαρύνει σημαντικά τη λειτουργία του Chrome browser έχοντας έτσι επιπτώσεις στην απόδοση και στην αυτονομία των συσκευών.