Γιατί το Facebook απαγόρευσε διαφήμιση για σουτιέν
[ad id=”13289″]
Η διαφήμιση της εταιρίας εσωρούχων berlei από την Αυστραλία δημιούργησε ένα διαφημιστικό βίντεο που καταγράφει τον … «αγώνα» και την «καταπίεση» των γυναικών από τα σουτιέν με ιδιαίτερο χιούμορ, για να καταλήξει στη λύση που δίνουν τα νέα της προϊόντα.
Ωστόσο, η διαφήμιση κρίθηκε προσβλητική για το κοινό από το Facebook, αφού εστιάζει σε συγκεκριμένο μέρος του σώματος, ενώ την ίδια απόφαση έλαβε και το Instagram.
Η εταιρία απάντησε με ανακοίνωση στην οποία αναφέρει: «Η berlei πιστεύει ότι η απόφαση του facebook τονίζει τα ζητήματα της κοινωνίας, όπου το γυναικείο στήθος αντιμετωπίζεται ως σεξουαλική ιδιοκτησία. Επιθυμούμε να αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο οι εταιρίες παρουσιάζουν τις γυναίκες στις διαφημίσεις, χωρίς να αισθάνονται καταπιεσμένες».
[ad id=”6783″]
https://www.youtube.com/watch?time_continue=16&v=OJXNY38q2S0