Ο Σταύρος Ζαλμάς μίλησε για τις προκλήσεις που κλήθηκε να διαχειριστεί κατά τη διάρκεια της καριέρας του, τους λόγους που αποχώρησε από το θέατρο αλλά και τις συζητήσεις με αφορμή τις καταγγελίες ηθοποιών για σεξουαλική παρενόχληση. Ο ίδιος ανέφερε πως προτίμησε να είναι ο εαυτός του. «Το έριξα στο σορολόπ όταν αποφάσισα να είμαι ο εαυτός μου και να μην κάνω χάρη σε κανέναν» ανέφερε ο δημοφιλής ηθοποιός.
«Την ώρα που απλώνει χέρι κάποιος πάνω σου πρέπει να τον πιάσεις να τον κοπανήσεις. Μου έχει τύχει, ξέρεις ποιος είμαι, ο Σταύρος Ζαλμάς είμαι, θυμάσαι πώς ήμουν στα 30 μου;» συμπλήρωσε ο ηθοποιός για τη σεξουαλική παρενόχληση που είχε δεχτεί.
«Έναν άνθρωπο νορμάλ θα τον τρελάνει για λίγο. Όταν έκανα το Άφρικα το 1992 δεν μπορούσα να βγω στον δρόμο, το ίδιο και το 1998 όταν υποδύθηκα τον παπά. Δεν θα έβγαινα βουλευτής, θα έβγαινα πρωθυπουργός. Αυτό που το αντιμετώπιζα πρώτη ημέρα στη ζωή μου γιατί ερχόμουν από την ομάδα εδάφους, καταλήψεις και underground καταστάσεις, για λίγο έγινα ανόητος» εξομολογήθηκε ο Σταύρος Ζαλμάς.
«Και ποιος ηθοποιός δεν έχει δεχθεί σεξουαλική παρενόχληση;» ανέφερε σε άλλο σημείο ο Σταύρος Ζαλμάς και συνέχισε: «Το θέμα είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι είναι διάσημοι και σεβαστοί. Εμένα μου βγαίνει μία βία σε αυτές τις περιπτώσεις, έτσι αντέδρασα και τότε. Η σεξουαλική παρενόχληση στον χώρο του θεάτρου είναι θέμα δικό σου και προσωπικού σου αυτοπροσδιορισμού. Αν πεις ότι εγώ δεν ανέχομαι μύγα στο σπαθί μου, δεν θα ανεχθείς», επισημαίνει στη συνέχεια της τοποθέτησής του.
«Αν για να παίξεις έναν ρόλο πεις «έλα μωρέ τώρα, θα κάτσω λίγο τώρα, θα πάρω και τον ρόλο και όλα καλά», τότε υπάρχει αυτή η… ελαστικότητα. Υπάρχει συνείδηση. Όταν πέφτεις στο κρεβάτι όχι από έρωτα αλλά για να βγάλεις κέρδος, υπάρχει συνείδηση», καταλήγει κλείνοντας το θέμα ο Σταύρος Ζαλμάς στη βραδινή εκπομπή του Action24.
«Το έριξα στο σορολόπ, όταν αποφάσισα ότι δεν θα κάνω καμία παραχώρηση, θα δουλεύω όταν θέλω εγώ. Η ζωή του ηθοποιού είναι mew sthn καταπίεση και μέσα στην ανοησία. Πρέπει να έχεις ένα καζάνι και να καταπίνεις».