Τι δείχνει έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου
[ad id=”13289″]
Σαράντα ευρώ λιγότερα σε σχέση με πέρσι δίνουν κάθε μήνα οι Έλληνες για τα ψώνια τους στο σούπερ μάρκετ. Η μέση μηνιαία δαπάνη των νοικοκυριών στο σούπερ μάρκετ διαμορφώνεται στα 274 ευρώ από 310 πέρσι, σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Αθήνας, που δημοσιεύει η εφημερίδα «Καθημερινή». Μείωση που επιβεβαιώνεται και από τα μέχρι στιγμής στοιχεία για τον τζίρο των σούπερ μάρκετ, που δείχνουν τον Ιανουάριο να κλείνει με μείωση των πωλήσεων κατά 10%, τον Φεβρουάριο με αύξηση 2,9% και τον Μάρτιο να ξεκινά με κάμψη των πωλήσεων κατά 15%.
Η μέση δαπάνη ανά επίσκεψη παραμένει σχεδόν στα ίδια επίπεδα, 50,4 ευρώ φέτος από 49,5 ευρώ πέρσι, ωστόσο η συχνότητα επισκέψεων είναι μικρότερη, 6,8 φορές το μήνα από 8,5 φορές πέρσι.
[ad id=”6783″]