
Τις δραματικές στιγμές που εκτυλίχθηκαν αμέσως μετά την κατάρρευση της 10χρονης μαθήτριας στο 10ο Δημοτικό Σχολείο Ασπροπύργου, περιέγραψε ένας αυτόπτης μάρτυρας.
Ο άνδρας, που διαμένει ακριβώς απέναντι από το προαύλιο του σχολείου, μετέφερε τη σοκαριστική εικόνα που αντίκρισε: «Αυτό που είδα ήτανε ένα παιδάκι κάτω», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Περιέγραψε ότι ο «γιατρός του σχολείου» (σ.σ. ο σχολικός νοσηλευτής) βρισκόταν ήδη πάνω από το κορίτσι και του παρείχε τις πρώτες βοήθειες, κάνοντας ΚΑΡΠΑ (καρδιοπνευμονική αναζωογόνηση).
Ο μάρτυρας επιβεβαίωσε την άμεση κινητοποίηση, αναφέροντας ότι έφτασαν στο σημείο δύο ασθενοφόρα για να παραλάβουν το παιδί, τα οποία έφυγαν με συνοδεία της αστυνομίας.
Όπως είπε, στη σκηνή επικρατούσε αναστάτωση και θρήνος, καθώς «κάποιος συγγενής, κάποιοι έκλαιγαν».
Μαρτυρία-σοκ από τον Ασπρόπυργο: «Είδα ένα παιδάκι κάτω, έκλαιγαν και του κάνανε ΚΑΡΠΑ»


