Είναι γνωστό ότι το Netflix, μετά τις απώλειες που κατέγραψε το τελευταίο διάστημα, ετοιμάζει φθηνότερα πακέτα με διαφημίσεις, προκειμένου να βελτιώσει τα δεδομένα και να επιβιώσει από τον ανταγωνισμό που “γιγαντώνεται” στην κατηγορία του streaming.
Η εταιρεία φαίνεται ότι βρήκε τον ιδανικό συνεργάτη στη Microsoft, αφού χτες σε σχετική ανάρτηση, ο τεχνολογικός κολοσσός ανέφερε ότι θα βοηθήσει το Netflix με την εμπειρία της στην τεχνολογία αλλά και στην κατηγορία των πωλήσεων.
Πριν λίγο καιρό, η «The Wall Street Journal» ανέφερε ότι η Google και η Comcast ήταν οι επικρατέστεροι υποψήφιοι για να βοηθήσουν το Netflix σε αυτό το νέο κεφάλαιο των πακέτων με διαφημίσεις. Το Netflix ανακοίνωσε ότι επέλεξε τελικά τη Microsoft για την αποδεδειγμένη ικανότητά της να στηρίζει τους πελάτες της, αφού προσφέρει ευελιξία, καινοτομία στην τεχνολογία και στις πωλήσεις και ισχυρή προστασία στους χρήστες της πλατφόρμας.
Ο co-CEO του Netflix Reed Hasting αποκάλυψε ότι η εταιρεία αναζητά φθηνότερες λύσεις για πρώτη φορά τον περασμένο Απρίλιο, όταν έγινε γνωστό ότι το Netflix έχασε περίπου 200.000 συνδρομητές το πρώτο τετράμηνο του 2022.