Σε συνέντευξή τους στο CCXP, οι δημιουργοί της σειράς “Fallout” του Amazon αποκάλυψαν ότι σκέφτονται αυτό το νέο project ως το “Fallout 5” τους.
Ο εκτελεστικός παραγωγός και showrunner, Graham Wagner ξεκίνησε απαντώντας σε μια ερώτηση σχετικά με το πώς εμπνεύστηκαν από τα παιχνίδια κατά τη δημιουργία της νέας σειράς. Όπως αποδεικνύεται, ήθελαν πραγματικά να συνεχίσουν την παράδοση των παιχνιδιών, εξερευνώντας μια νέα περιοχή σε αυτές τις μετα-αποκαλυπτικές ΗΠΑ και να την κάνουν να στέκεται πλάι στα παιχνίδια του παρελθόντος.
“Δεν ξεκινήσαμε από μια θέση χαρακτήρων από τα παιχνίδια”, είπε. “Θέσαμε τα πράγματα μετά. Είπαμε στους εαυτούς μας, αυτό είναι το ‘Fallout 5’, αυτή είναι απλώς μια άλλη εγκατάσταση και ξεκινάμε κάτι καινούργιο”.
Αντί για τη Βοστώνη ή την Ουάσιγκτον, αυτή η σειρά έχει βάλει στο στόχαστρο το Vault 33 και το Λος Άντζελες. Έτσι, ενώ θα υπάρχει μια νέα ιστορία και χαρακτήρες για τους fall που ελπίζουν να την ερωτευτούν, θα διατηρήσει σε μεγάλο βαθμό αυτό που έκανε το “Fallout” τόσο αγαπημένο εξαρχής. Ένα πράγμα από το οποίο εμπνεύστηκαν από τα παιχνίδια ήταν η υπόσχεση ότι θα είναι ένας ανοιχτός κόσμος όπου μπορείτε να κάνετε όποιον θέλετε να είναι ο χαρακτήρας του παίκτη σας. Ενώ προφανώς δεν μπορούν να αφήσουν κάθε θεατή να δημιουργήσει τον δικό του χαρακτήρα για την σειρά, βρήκαν μια αρκετά συναρπαστική λύση.
Η ιστορία θα ακολουθεί τρεις χαρακτήρες – τη Lucy της Ella Purnell , τον Maximus του Aaron Moten και τον Ghoul του Walton Goggins – και ο καθένας σας δίνει την δυνατότητα να ζήσετε έναν εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα και μέρος αυτού του κόσμου. Η Lucy είναι από το Vault 33, ο Maximus είναι μέλος της Brotherhood of Steel και ο Ghoul υπάρχει εδώ και εκατοντάδες χρόνια και ήταν εκεί ακόμη και πριν από την έκρηξη. Ο Ghoul είναι επίσης ένας ιδιαίτερος χαρακτήρας γιατί μπορείς να δεις δύο πολύ διαφορετικές πλευρές του.
“Είναι ένας πολύ διαφορετικός τρόπος αφήγησης”, είπε ο εκτελεστικός παραγωγός και σκηνοθέτης Jonathan Nolan. “Ένα από τα πράγματα για τα οποία είμαι πιο ενθουσιασμένος είναι να αφηγηθώ μια ιστορία συνολικά και να την καταλάβω από αυτές τις τρεις οπτικές γωνίες. Ήταν, για μένα, ένα εξαιρετικό κόλπο για το πώς παρουσιάζεται αυτός ο μηχανισμός στα παιχνίδια ρόλων, όπου εσείς, ως κάτοικος του vault, μπορείτε να είστε οποιοσδήποτε. Μπορούν να μοιάζουν με οποιονδήποτε και μπορούν να κάνουν όποιες επιλογές θέλουν, κάτι που δεν είναι γίνεται στο κοινό όταν λες μια γραμμική ιστορία”.
“Έχοντας τρεις προοπτικές, το να έχεις τον χαρακτήρα της Ella και τον χαρακτήρα του Aaron και τους χαρακτήρες του Walton να καταλαμβάνουν αυτές τις πολύ διαφορετικές γωνιές του σύμπαντος του ‘Fallout’, μας έδωσε την ευκαιρία να περιλάβουμε κάποιες από τις φιλοδοξίες των παιχνιδιών, όχι μόνο από την άποψη της οικοδόμησης κόσμου, αλλά και από άποψη της ηθικής και όσον αφορά τη γκρίζα ζώνη. Μιλήσαμε πολύ για το ‘The Good, The Bad, and The Ugly’, που είναι μια από τις πολύ αγαπημένες μου ταινίες, και έτσι ήταν μια εξαιρετική λίθος για εμάς, καθώς ξεκινούσαμε αυτό το ταξίδι”.
Το “Fallout” θα κάνει την πρεμιέρα του στις 12 Απριλίου 2024. Ανυπομονείτε; Πείτε μας στα σχόλια.