X
Δευτέρα, 31 Μαρτίου, 2025
More

    Οικονομικός «Γολγοθάς» το σέρβις αυτοκινήτου για χιλιάδες ιδιοκτήτες ΙΧ – Πόσο κοστίζει

    Οικονομικός «Γολγοθάς» το σέρβις αυτοκινήτου για χιλιάδες ιδιοκτήτες ΙΧ – Πόσο κοστίζει

    Καθοριστικό ρόλο στη ραγδαία αύξηση των τιμών παίζουν τα ανταλλακτικά, των οποίων το κόστος ανεβαίνει σταθερά τα τελευταία τρία χρόνια.

    Σε δυσβάσταχτο βάρος για τους οδηγούς έχει εξελιχθεί το σέρβις των αυτοκινήτων, με τις τιμές των εργασιών και ανταλλακτικών να ακολουθούν ανοδική πορεία τα τελευταία χρόνια. Από την πανδημία και μετά, και ιδιαίτερα μετά την έναρξη του πολέμου στην Ουκρανία, το κόστος συντήρησης τόσο για καινούργια όσο και για μεταχειρισμένα Ι.Χ. έχει σχεδόν διπλασιαστεί, οδηγώντας πολλούς ιδιοκτήτες σε οικονομικό αδιέξοδο.


    Καθοριστικό ρόλο στη ραγδαία αύξηση των τιμών παίζουν τα ανταλλακτικά, των οποίων το κόστος ανεβαίνει σταθερά τα τελευταία τρία χρόνια. Πλέον, μία προγραμματισμένη επίσκεψη στο συνεργείο- είτε πρόκειται για εξουσιοδοτημένο είτε για ανεξάρτητο- απαιτεί σχεδόν έναν μηνιαίο μισθό, ενώ ακόμα και οι οικονομικότερες λύσεις με ανταλλακτικά δεύτερης τοποθέτησης δεν αρκούν για να συγκρατήσουν τις δαπάνες σε ανεκτά επίπεδα.

    Το κόστος διαφοροποιείται ανάλογα με το είδος του σέρβις και το μοντέλο του οχήματος. Για τα πιο προσιτά μοντέλα, ένα απλό σέρβις κυμαίνεται από 150 έως 250 ευρώ, ενώ για τα μεγαλύτερα μοντέλα μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 900 ευρώ. Ειδικά το πρώτο σέρβις στα 15.000 χιλιόμετρα- συνήθως αλλαγή λαδιών, φίλτρων και υγρών φρένων- ξεκινά από τα 150 ευρώ και φτάνει έως τα 250 ευρώ, ενώ το μεγάλο σέρβις με περισσότερες εργασίες ανεβαίνει στα 500-600 ευρώ.

    Ενδεικτικά, ένα μικρομεσαίο ιαπωνικό μοντέλο έχει πρώτο σέρβις αξίας 155 ευρώ. Αντίστοιχα, για μεσαία SUV, οι ιδιοκτήτες έρχονται αντιμέτωποι με εξαιρετικά υψηλές χρεώσεις. Σε γερμανικό SUV μεσαίας κατηγορίας, η αλλαγή δίσκων και τακακιών στους εμπρός τροχούς φτάνει τα 400 ευρώ, ενώ αν η επισκευή επεκταθεί και στους πίσω, το κόστος εκτοξεύεται στα 700 ευρώ.


    Ακόμη και οι πιο απλές εργασίες, που κάποτε θεωρούνταν ρουτίνα, έχουν πλέον μετατραπεί σε «πονοκέφαλο» για τον μέσο οδηγό. Σε μικρό γερμανικό μοντέλο πόλης, η αλλαγή των υγρών φρένων φτάνει τα 51 ευρώ, ενώ για τακάκια στους εμπρός τροχούς το ποσό αγγίζει τα 155 ευρώ.

    Πηγή

    Ακολουθήστε μας στο Google News για να μαθαίνεις όλες τις ειδήσεις απο Ελλάδα και όλο τον Κόσμο
    Newsroom
    Newsroomhttp://refreshnews.gr/
    Ενημέρωση | Ψυχαγωγία |Στείλε μας το άρθρο σου στο info@refreshnews.gr

    ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

    spot_img

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ