X
Παρασκευή, 30 Μαΐου, 2025
More

    ΟΠΑΠ: Αυξημένα έσοδα και ισχυρή κερδοφορία στο πρώτο τρίμηνο του 2025

    ΟΠΑΠ: Αυξημένα έσοδα και ισχυρή κερδοφορία στο πρώτο τρίμηνο του 2025

    Η ταμειακή ροή του ΟΠΑΠ από λειτουργικές δραστηριότητες ανήλθε σε 178,7 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 65,8% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2024, ενισχυμένη από την αυξημένη κερδοφορία.

    Με ισχυρές επιδόσεις σε όλους τους βασικούς τομείς δραστηριότητας έκλεισε το πρώτο τρίμηνο του 2025 για τον ΟΠΑΠ. Η εταιρεία ανακοίνωσε καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) ύψους 595 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 8,2% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2024.


    Η ανάπτυξη αυτή αποδίδεται κυρίως στη ραγδαία άνοδο των online δραστηριοτήτων κατά 20%, αλλά και στη συνεχιζόμενη ανάκαμψη του επίγειου δικτύου, το οποίο ενισχύθηκε κατά 4%. Καθοριστικό ρόλο διαδραμάτισαν τα ισχυρά περιθώρια κέρδους στον αθλητικό στοιχηματισμό, καθώς και η πρωτοφανής επιτυχία του Τζόκερ, με το Giga τζάκποτ των 19,5 εκατ. ευρώ τον Ιανουάριο να οδηγεί σε σημαντική αύξηση συμμετοχών.

    Το μικτό κέρδος από παιχνίδια (NGR – καθαρά έσοδα από παιχνίδια) ανήλθε σε 250,8 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 10,7% σε ετήσια βάση, ενώ τα λειτουργικά κέρδη EBITDA διαμορφώθηκαν σε 207,1 εκατ. ευρώ (+8,8%), με σταθερά υψηλό περιθώριο 34,8%. Τα καθαρά κέρδη της περιόδου αυξήθηκαν κατά 8,9% και ανήλθαν σε 123,4 εκατ. ευρώ, με το αντίστοιχο περιθώριο καθαρών κερδών να φτάνει το 20,7%. Τα κέρδη ανά μετοχή ενισχύθηκαν κατά 10% στα 0,3412 ευρώ.

    Σε επίπεδο κατηγοριών παιχνιδιών, ο αθλητικός στοιχηματισμός εμφάνισε αύξηση GGR κατά 12,8% φτάνοντας τα 190 εκατ. ευρώ, επωφελούμενος από αποτελέσματα που ήταν ευνοϊκά για τους διοργανωτές. Το διαδικτυακό καζίνο κατέγραψε εξαιρετική άνοδο 19,8% στα 84,9 εκατ. ευρώ, λόγω της αυξημένης συμμετοχής και δαπάνης των παικτών. Τα αριθμολαχεία ενισχύθηκαν κατά 5,5%, κυρίως χάρη στο Τζόκερ, ενώ τα έσοδα από Σκρατς και Λαχεία μειώθηκαν κατά 7,9%, με το Σκρατς να διατηρεί τη σταθερότητά του.


    Στο σκέλος των εξόδων, τα λειτουργικά κόστη αυξήθηκαν κατά 7,5% στα 113,3 εκατ. ευρώ, αντανακλώντας κυρίως την αύξηση των δαπανών πληροφορικής για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας. Τα έξοδα μισθοδοσίας ανήλθαν σε 27,7 εκατ. ευρώ (+7,4%), λόγω της ενίσχυσης του ανθρώπινου δυναμικού και της προσαρμογής των αμοιβών. Οι δαπάνες για διαφήμιση και χορηγίες αυξήθηκαν κατά 7,1% φτάνοντας τα 37,4 εκατ. ευρώ, στηρίζοντας την εταιρική εικόνα και την εμπορική προβολή.

    Η ταμειακή ροή από λειτουργικές δραστηριότητες ανήλθε σε 178,7 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 65,8% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2024, ενισχυμένη από την αυξημένη κερδοφορία. Οι καθαρές εκροές από επενδυτικές δραστηριότητες διαμορφώθηκαν σε 12,9 εκατ. ευρώ, κυρίως για ανάγκες κεφαλαιουχικών δαπανών, ενώ οι εκροές από χρηματοδοτικές δραστηριότητες περιορίστηκαν στα 10,7 εκατ. ευρώ.

    Ο CEO του ΟΠΑΠ, Jan Karas, σε δήλωσή του υπογράμμισε τα εξής: «Το 2025 ξεκίνησε καλά, με ισχυρά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο. Η σταθερή οργανική ανάπτυξή μας που πήρε ώθηση από τη συνεχιζόμενη δυναμική των online δραστηριοτήτων, μας κάνει να αισθανόμαστε σίγουροι ότι θα επιτύχουμε τις προβλέψεις μας για το 2025.


    Κύριοι παράγοντες για αυτήν την επιτυχία ήταν οι δραστηριότητες αθλητικού στοιχηματισμού και iGaming, ενώ το ΤΖΟΚΕΡ επωφελήθηκε από μια ευνοϊκή σειρά τζακ ποτ – και ειδικότερα από το τζακ ποτ ρεκόρ του Ιανουαρίου. Επίσης, η ψηφιοποίηση του retail δικτύου προχωρά γρήγορα, μέσω της εφαρμογής OPAP Store App, που προσφέρει εξατομικευμένες εμπειρίες μέσω και του προγράμματος loyalty.

    Προχωρώντας μπροστά, συνεχίζουμε να θέτουμε τους πελάτες στο επίκεντρο όλων των δραστηριοτήτων μας, εστιάζοντας στην παροχή συναρπαστικών εμπειριών, τόσο στο retail, όσο και στο online κανάλι, και αξιοποιώντας καινοτόμες τεχνολογίες, ώστε να παραμείνουμε μπροστά από τις εξελίξεις. Ταυτόχρονα, αξιοποιώντας το γεγονός ότι ο OΠΑΠ είναι μέλος της Allwyn, θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε μοναδικές εμπειρίες στους πελάτες μας.

    Συνολικά, οι επιδόσεις του πρώτου τριμήνου μάς τοποθετούν κατάλληλα, ώστε να επιτύχουμε τους στόχους μας σε επίπεδο ανάπτυξης και κερδοφορίας, να δημιουργήσουμε αξία για τους μετόχους μας και να υλοποιήσουμε τις προτεραιότητές μας στους τομείς της βιωσιμότητας και της κοινωνικής υπευθυνότητας».


    Πηγή

    Ακολουθήστε μας στο Google News για να μαθαίνεις όλες τις ειδήσεις απο Ελλάδα και όλο τον Κόσμο
    Newsroom
    Newsroomhttp://refreshnews.gr/
    Ενημέρωση | Ψυχαγωγία |Στείλε μας το άρθρο σου στο info@refreshnews.gr

    ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

    spot_img

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ