«Απαράδεκτο και αδιανόητο» χαρακτήρισε το περιστατικό με την αναφορά που έγινε σε δασκάλα που έπαιξε την «Αστερομάτα» στην τάξη Δημοτικού Σχολείου στην Πάτρα ο διευθυντής Περιφερειακού Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Αναστάσιος Σταυρογιαννόπουλος.
Μιλώντας στον ΑΝΤ1 και την εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα», τόνισε: «Αιφνιδιάστηκα όταν διάβασα για το περιστατικό στον τοπικό Τύπο». Ο ίδιος πρόσθεσε ότι «δεν είναι η πρώτη φορά που εκπαιδευτικοί μπαίνουν στο στόχαστρο για διάφορες επιλογές που κάνουν στη μαθησιακή διαδικασία και έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τέτοιες επιλογές όχι μόνο για να διασκεδάσουν τους μαθητές με τη μουσική αλλά και στο πλαίσιο των μαθημάτων. Μάθημα δεν είναι μόνο η γλώσσα, τα μαθηματικά, το σχολείο είναι μέσα στην κοινωνία».
Ο κ. Σταυρογιαννόπουλος υποστήριξε ότι «ποιος έκανε την καταγγελία και το περιεχόμενό της δεν το γνωρίζουμε. Αυτό το γνωρίζει η Διεύθυνση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Δεν διαπιστώνεται ούτε από τους γονείς, ούτε από τους εκπαιδευτικούς ότι έχει γίνει καταγγελία. Αν αυτή η καταγγελία αφορά σε αυτό το τραγούδι, το θεωρώ απαράδεκτο και αδιανόητο. Και ιδιαίτερα για αυτό το τραγούδι που αγάπησε η Ελλάδα και η Ευρώπη».
Έγινε αναφορά στη δασκάλα
Τον «μπελά» της βρήκε η δασκάλα μουσικής για την επιλογή της να παίξει στους μαθητές της το τραγούδι «Αστερομάτα» της Klavdia που μας εκπροσώπησε φέτος στον διαγωνισμό της Eurovision.
Το τραγούδι, το οποίο απέσπασε θετικά σχόλια από κοινό και κριτικούς, φαίνεται πως δεν έγινε αποδεκτό από κάποιους στο σχολείο, οι οποίοι φέρεται να εκφράζουν προβληματισμό για την «καταλληλόλητά» του να ακούγεται σε ένα σχολικό περιβάλλον.
Η υπόθεση, σύμφωνα με πληροφορίες του thebest.gr, έχει ήδη λάβει τον δρόμο της διοικητικής διερεύνησης, με την αρμόδια εκπαιδευτική Αρχή να καλείται να διερευνήσει εάν η πράξη της δασκάλας συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα ή μια παιδαγωγική επιλογή στο πλαίσιο του μαθήματος της μουσικής αγωγής.
Μάλιστα ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων δηλώνει άγνοια για το θέμα, καθώς κανένας εκ των γονέων δεν φέρεται να έχει διαμαρτυρηθεί για το γεγονός, ενώ εκπαιδευτικοί σχολιάζουν ότι είναι αδιανόητο να συμβαίνει κάτι τέτοιο και αποδίδουν την κίνηση των διαδικασιών πειθαρχικού ελέγχου στη διεύθυνση του σχολείου.