X
Πέμπτη, 22 Μαΐου, 2025
More

    Πώς οι επιχειρήσεις προετοιμάζονται για την Β2Β υποχρεωτικότητα

    Πώς οι επιχειρήσεις προετοιμάζονται για την Β2Β υποχρεωτικότητα

    Στο πλαίσιο του ευρύτερου ψηφιακού μετασχηματισμού της ελληνικής οικονομίας, η ηλεκτρονική τιμολόγηση έχει τα τελευταία χρόνια μπει για τα καλά στη ζωή των επιχειρήσεων. Μετά τις B2G συναλλαγές, η έκδοση ψηφιακών παραστατικών επεκτείνεται και στις συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων.

    Το χρονοδιάγραμμα εφαρμογής προβλέπει την υποχρεωτικότητα της ηλεκτρονικής τιμολόγησης στις B2B συναλλαγές εντός του έτους, με ημερομηνία-κλειδί την 1η Ιουλίου 2025.

    Ηλεκτρονική τιμολόγηση: Τα νέα δεδομένα για τις επιχειρήσεις

    Η καθολική εφαρμογή του ηλεκτρονικού τιμολογίου στοχεύει στη δημιουργία ενός ακόμα «εργαλείου» για την επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων και την αποτελεσματική αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής, βάζοντας οριστικά τέλος στα έντυπα τιμολόγια. Η Ελλάδα ακολουθεί τις ευρωπαϊκές εξελίξεις, με χώρες όπως η Ιταλία, η Γαλλία και η Πολωνία να εφαρμόζουν ήδη υποχρεωτικά καθεστώτα ηλεκτρονικής τιμολόγησης. Στο επίκεντρο αυτής της μετάβασης βρίσκεται η ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών που διασφαλίζουν την ταχύτερη, ασφαλέστερη και πιο αξιόπιστη διακίνηση παραστατικών.

    Τι αλλάζει όμως στην καθημερινότητα των ίδιων των επιχειρήσεων; Η ηλεκτρονική τιμολόγηση δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να στέλνουν τιμολόγια απευθείας μεταξύ ηλεκτρονικών συστημάτων, επιτρέποντας έτσι ταχύτερες πληρωμές μεταξύ προμηθευτών και πελατών. Τα παραστατικά θα εκδίδονται και θα διαβιβάζονται σε πραγματικό χρόνο μέσω πιστοποιημένων παρόχων σε άμεση διασύνδεση με την πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ.

    Υπενθυμίζεται πως τα σχετικά έγγραφα οφείλουν να τηρούν συγκεκριμένα πρότυπα τα οποία έχουν οριστεί και θεσμοθετηθεί από την Ε.Ε.

    Για να κατανοήσετε καλύτερα τις αλλαγές που επιφέρει η υποχρεωτική ηλεκτρονική τιμολόγηση B2B και πώς να προετοιμάσετε την επιχείρησή σας, μπορείτε να παρακολουθήσετε το σχετικό webinar της SOFTONE IMPACT στο YouTube.

    Τα οφέλη της Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης

    Η ηλεκτρονική τιμολόγηση φέρνει μαζί της πολλαπλά οφέλη και για τις ίδιες τις επιχειρήσεις. Χάρη στην ηλεκτρονική τιμολόγηση, μικρές και μεγαλύτερες επιχειρήσεις μπορούν στο εξής να εξορθολογήσουν μεγάλο μέρος των εργασιών τους, μειώνοντας τις εργατοώρες και αυξάνοντας την επιχειρησιακή τους αποδοτικότητα. Το νέο καθεστώς εξασφαλίζει επίσης αυξημένη διαφάνεια και πρόληψη δυνητικά κοστοβόρων λαθών και παραλείψεων. Η εύκολη και άμεση συμμόρφωση με τη νομοθεσία δίνει ακόμη τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να μειώσουν το βάρος των γραφειοκρατικών διαδικασιών, απελευθερώνοντας πόρους που μπορούν να διατεθούν για την αύξηση της ανταγωνιστικότητάς τους. Άλλα σημαντικά οφέλη περιλαμβάνουν τη μείωση κόστους διαχείρισης παραστατικών, μειωμένο κόστος επένδυσης, φορολογικές διευκολύνσεις κ.α.

    EINVOICING: Η Ηλεκτρονική Τιμολόγηση μέσα από τη λύση της SOFTONE IMPACT

    Εν αναμονή της επικείμενης υποχρεωτικότητας της ηλεκτρονικής τιμολόγησης στις B2B συναλλαγές, η έγκαιρη προετοιμασία των επιχειρήσεων συνιστά προτεραιότητα. Η υιοθέτηση ενός συστήματος από πιστοποιημένο πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης απλοποιεί όλες τις διαδικασίες που απαιτούνται για την πλήρη συμμόρφωση της επιχείρησής σας με τις νέες διατάξεις της νομοθεσίας.

    Η πλατφόρμα EINVOICING της SOFTONE IMPACT παρέχει μια ολοκληρωμένη λύση για την ηλεκτρονική τιμολόγηση, προσφέροντας ασφάλεια, ευελιξία και δυνατότητα κλιμάκωσης για μεγάλους όγκους παραστατικών. Μάλιστα, η αξιοπιστία της πλατφόρμας στη διαχείριση μεγάλου όγκου δεδομένων έχει πιστοποιηθεί από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, εξασφαλίζοντας ότι μπορεί να διαχειριστεί με απόλυτη σταθερότητα και αξιοπιστία τις αυξημένες απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.

    Η λύση υποστηρίζει όλους τους τύπους παραστατικών, όπως B2B, B2C, B2G και Ψηφιακά Δελτία Αποστολής, μέσα από μία ενιαία πλατφόρμα, εξασφαλίζοντας πλήρη συμμόρφωση με τις τρέχουσες και μελλοντικές κανονιστικές απαιτήσεις.

    Χάρη στην cloud αρχιτεκτονική της, η λύση δεν απαιτεί πρόσθετο hardware και διασυνδέεται άμεσα με την πλατφόρμα myDATA, εξασφαλίζοντας άμεση συμμόρφωση χωρίς περιττές τεχνικές παρεμβάσεις. Ταυτόχρονα, προσφέρει αυξημένη ασφάλεια δεδομένων, με κρυπτογράφηση και προηγμένα μέτρα προστασίας που εξασφαλίζουν την ασφαλή αποθήκευση και διακίνηση των τιμολογίων.

    Η ηλεκτρονική τιμολόγηση δεν είναι απλώς μια υποχρέωση, αλλά μια ουσιαστική ευκαιρία για τις επιχειρήσεις να εκσυγχρονιστούν, να συμμορφωθούν με τις απαιτήσεις της ελληνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας και να ενισχύσουν την αποδοτικότητά τους. Με την υπηρεσία EINVOICING της SOFTONE IMPACT, πιστοποιημένο πάροχο της ΑΑΔΕ, εξασφαλίζετε μια λύση αξιόπιστη, ασφαλή και προσαρμοσμένη στις ανάγκες σας – μια επένδυση που στηρίζει την ψηφιακή σας μετάβαση και την ανταγωνιστικότητα της επιχείρησής σας στο μέλλον.

    Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για την πλατφόρμα EINVOICING και τη SOFTONE IMPACT, εδώ.

    Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τις λύσεις της SOFTONE, μέλος του Ομίλου Olympia, εδώ.

    Ακολουθήστε μας στο Google News για να μαθαίνεις όλες τις ειδήσεις απο Ελλάδα και όλο τον Κόσμο
    Newsroom
    Newsroomhttp://refreshnews.gr/
    Ενημέρωση | Ψυχαγωγία |Στείλε μας το άρθρο σου στο info@refreshnews.gr

    ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

    spot_img

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ