Τρίτη, 7 Μαΐου, 2024
More

    Προαστιακός: Το πόρισμα της Hellenic Train για την παραλίγο σύγκρουση τρένων στις Αχαρνές

    Το πόρισμα της Hellenic Train για την παραλίγο σιδηροδρομική τραγωδία στο Μενίδι, στις 23 Δεκεμβρίου, όταν αμαξοστοιχία του Προαστιακού πέρασε κόκκινο φωτόσημο στο σιδηροδρομικό κέντρο Αχαρνών και κινδύνευσε να συγκρουστεί με Intercity, έφερε στο φως το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star.

    Το πόρισμα, σύμφωνα με το συγκεκριμένο ρεπορτάζ «ρίχνει» τις ευθύνες στον μηχανοδηγό. Ακόμα, μέσα στην επίμαχη αμαξοστοιχία που ερχόταν από το Κιάτο, υπήρχε και ένας δεύτερος, εκπαιδευόμενος μηχανοδηγός.

    Αρκετοί σιδηροδρομικοί επεσήμαναν ότι πρέπει να διερευνηθεί αν ο συγκεκριμένος εκπαιδευόμενος έχει κάποια σχέση με την υπέρβαση του κόκκινου φωτόσημου και αν ανέλαβε να οδηγήσει και εκείνος το τρένο, χωρίς την παρουσία εκπαιδευτή.

    Στελέχη της Hellenic Train διαβεβαίωσαν, ωστόσο, ότι ο συγκεκριμένος εκπαιδευόμενος βρισκόταν στο τρένο μόνο ως επιβάτης.  Πάντα σύμφωνα με το συγκεκριμένο ρεπορτάζ μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστή η ταχύτητα με την οποία κινούταν η αμαξοστοιχία 1313 ούτε έχει προσκομιστεί ακόμα ο τεχνικός ταχογράφος. Το πόρισμα αναφέρει, επίσης, ότι «ο μηχανοδηγός έσφαλε» και ότι θα ασκηθεί πειθαρχικός έλεγχος.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι για το ζήτημα αυτό χθες εξέδωσε ανακοίνωση και ο ΟΣΕ.

    Οι διάλογοι

    Αποκαλυπτικοί είναι και οι διάλογοι του μηχανοδηγού με τον τηλεδιοικητή, δευτερόλεπτα αφού κατάλαβε πώς το τρένο πέρασε το κόκκινο φωτόσημο, πάντα σύμφωνα με το συγκεκριμένο ρεπορτάζ:

    Τηλεδιοικητής: Έχεις κάνει υπέρβαση ερυθρού φωτοσήματος Ρ688.

    Μηχανοδηγός: Έκανα ολίσθηση, δεν μπόρεσα να σταματήσω.

    Τηλεδιοικητής: Κάνε όπισθεν πορεία μέχρι το σημείο που θα σου πω, για να μου απελευθερώσεις το φωτόσημο να κάνω χάραξη.

    Σύμφωνα με τον τηλεοπτικό σταθμό, ο μηχανοδηγός που βρισκόταν στην επίμαχη αμαξοστοιχία 1313 είναι ο Δημήτρης Κουτσιαύτης, πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης, δηλαδή ο εκπρόσωπος των μηχανοδηγών.

    Τι λέει ο Μηχανοδηγός

    Ο ίδιος έδωσε τη δική του εκδοχή για το συμβάν: «Εγώ ήμουν ο μηχανοδηγός στη 1313. Πριν περάσω το αντιλήφθηκα και έκανα ακαριαία πέδηση, αλλά λόγω ολίσθησης πέρασε το κόκκινο, έγινε υπέρβαση ερυθρού. Το σημείο που υπάρχει μετά στη γραμμή καθόδου που θα έβγαινα, απείχε 600 μέτρα».

    Πηγές του ΟΣΕ ανέφεραν στο Star ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Αντίθετα, το συμβάν κρίνεται πολύ σοβαρό. Αν υπήρξε παραβίαση πρέπει να αποδοθούν οι ανάλογες ευθύνες, ενώ εάν όντως διολίσθησε η αμαξοστοιχία, ίσως πρέπει να αλλάξουν τα όρια ταχύτητας στο συγκεκριμένο τμήμα του σιδηροδρομικού κέντρου.

    Το περιστατικό έγινε στις 23 Δεκεμβρίου 2023. Έχει έρθει ο Μάρτιος και ακόμα δεν έχουν κατατεθεί τα τελικά πορίσματα στη ρυθμιστική αρχή σιδηροδρόμων από τον ΟΣΕ και τη Hellenic Train.

     

    Newsroom
    Newsroomhttp://refreshnews.gr/
    Ενημέρωση | Ψυχαγωγία |Στείλε μας το άρθρο σου στο info@refreshnews.gr
    Ακολουθήστε μας στο Google News για να μαθαίνεις όλες τις ειδήσεις απο Ελλάδα και όλο τον Κόσμο
    Ακούστε live τον Μελωδία 102.4 και μάθε τα πάντα για την μουσική
    spot_img

    ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ