Τετάρτη, 3 Ιουλίου, 2024
More

    Πυροπροστασία ακινήτων: Και μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας οι καταγγελίες πολιτών για τα ακαθάριστα οικόπεδα

    Στη διάθεση των πολιτών, αλλά και των εποπτικών αρχών είναι εδώ και λίγα 24ωρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα μέσω τις οποίας παρέχεται η δυνατότητα αναφορών και καταγγελιών για ακαθάριστα οικόπεδα, με απώτερο σκοπό όχι μόνο να επισπευθούν οι διαδικασίες καθαρισμού τους, αλλά -κυρίως- να… πιεστούν ιδιοκτήτες που αδιαφορούν συστηματικά για τις νόμιμες υποχρεώσεις τους, την ώρα που η αντιπυρική περίοδος έχει ξεκινήσει, με το θερμόμετρο να καταγράφει ήδη τα πρώτα 40άρια.

    Έτσι οι πολίτες έχουν, πλέον, τη δυνατότητα να υποβάλλουν ηλεκτρονικά μέσω του gov.gr αναφορά ή καταγγελία για ελλιπή μέτρα πυροπροστασίας σε ακαθάριστα οικόπεδα, εγκαταστάσεις, ακόμα και επιχειρήσεις. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά την αναφορά ή καταγγελία τους και να παραλάβουν την απάντηση στην προσωπική τους θυρίδα στο gov.gr εύκολα και χωρίς περιττή γραφειοκρατία. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://akatharista.apps.gov.gr.

    Βασική προϋπόθεση είναι οι πολίτες να συνδέονται με τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασής τους στο TaxisNet ή τους κωδικούς e-Banking. Καταχωρούν και επιβεβαιώνουν στην εφαρμογή τα στοιχεία που απαιτούνται, επισυνάπτουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά και υποβάλλουν την αναφορά ή την καταγγελία τους. Ακολούθως, μετά την υποβολή, η αναφορά ή καταγγελία αποστέλλεται ηλεκτρονικά στη θυρίδα του Πυροσβεστικού Σώματος, στην αρμόδια Διοίκηση Πυροσβεστικών Υπηρεσιών για έλεγχο και ολοκλήρωση της διαδικασίας.

    Επίσης ενημερώνονται και οι υπηρεσίες Περιβάλλοντος των Δήμων που έχουν επιφορτιστεί με τις καταγγελίες των πολιτών. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας οι πολίτες ενημερώνονται με e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχουν καταθέσει ή και SMS στον αριθμό κινητού τηλεφώνου, που έχουν δηλώσει στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας, στο emep.gov.gr. Η απάντηση αποστέλλεται στην προσωπική θυρίδα του πολίτη στο gov.gr και φέρει τα χαρακτηριστικά εγκυρότητας του gov.gr, δηλαδή μοναδικό κωδικό αριθμό σε αλφαριθμητική μορφή και σε μορφή QR, καθώς και προηγμένη ηλεκτρονική υπογραφή του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και έχει ισχύ όταν διακινείται τόσο ως ηλεκτρονικό έγγραφο, όσο και ως έντυπο έγγραφο.

    Επίσης ενημερώνονται και οι υπηρεσίες Περιβάλλοντος των Δήμων που έχουν επιφορτιστεί με τις καταγγελίες των πολιτών. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας οι πολίτες ενημερώνονται με e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχουν καταθέσει ή και SMS στον αριθμό κινητού τηλεφώνου, που έχουν δηλώσει στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας, στο emep.gov.gr. Η απάντηση αποστέλλεται στην προσωπική θυρίδα του πολίτη στο gov.gr και φέρει τα χαρακτηριστικά εγκυρότητας του gov.gr, δηλαδή μοναδικό κωδικό αριθμό σε αλφαριθμητική μορφή και σε μορφή QR, καθώς και προηγμένη ηλεκτρονική υπογραφή του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και έχει ισχύ όταν διακινείται τόσο ως ηλεκτρονικό έγγραφο, όσο και ως έντυπο έγγραφο.

    Newsroom
    Newsroomhttp://refreshnews.gr/
    Ενημέρωση | Ψυχαγωγία |Στείλε μας το άρθρο σου στο info@refreshnews.gr
    Ακολουθήστε μας στο Google News για να μαθαίνεις όλες τις ειδήσεις απο Ελλάδα και όλο τον Κόσμο
    Ακούστε live τον Μελωδία 102.4 και μάθε τα πάντα για την μουσική

    ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ