Μια ιταλική τηλεοπτική διαφήμιση που απεικονίζει καλόγριες να τρώνε πατατάκια αντί για ψωμί, ενώ λαμβάνουν τη Θεία Κοινωνία, κατηγορήθηκε για βλασφημία από μια εξοργισμένη ένωση Καθολικών τηλεθεατών.
Η διαφήμιση διάρκειας 30 δευτερολέπτων για τα Amica Chips – μια από τις κορυφαίες μάρκες για πατατάκια στην Ιταλία– λαμβάνει χώρα σε ένα μοναστήρι και ανοίγει με μοναχές που ετοιμάζονται να λάβουν τη Θεία Κοινωνία. Η προϊσταμένη μητέρα τους συνειδητοποιεί ότι η σκηνή είναι άδεια και έτσι τη γεμίζει με πατατάκια.
Με το Ave Maria να παίζει στο βάθος, οι μοναχές αρχίζουν να ετοιμάζονται για την Θεία Ευχαριστία από τον ιερέα. Ξαφνικά μια ανοίγει τα μάτια της και ακούγεται ένας ήχος από πατατάκια.
Η διαφήμιση, η οποία προβάλλεται στο Mediaset, τον μεγαλύτερο εμπορικό ραδιοτηλεοπτικό φορέα της Ιταλίας, και άλλα ιδιωτικά δίκτυα, τελειώνει με μια καλόγρια να καταβροχθίζει ολόκληρο το πακέτο.
H Lorenzo Marini Group, η εταιρεία που δημιούργησε το διαφημιστικό, είπε ότι η καμπάνια στόχευε σε μια νεότερη αγορά και «με μια έντονη βρετανική ειρωνεία» και σκοπό είχε να «εκφράσει την ακαταμάχητη τραγανότητα των Amica Chips» με σκόπιμα υπερβολικό και προκλητικό τρόπο.
Ωστόσο, η στρατηγική δεν πήγε καλά, με την Aiart, μια ένωση Καθολικών τηλεθεατών, η οποία ζήτησε την «άμεση αναστολή της διαφήμισης».
Ο Τζιοβάνι Μπάτζιο, πρόεδρος της ένωσης, κατηγόρησε την εταιρεία ότι καταφεύγει στη βλασφημία προκειμένου να αυξήσει τις πωλήσεις της.