Αστυνομικοί της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. συνέλαβαν, τις πρώτες πρωινές ώρες της 3ης Δεκεμβρίου 2025 στην περιοχή της Ακρόπολης, δύο αλλοδαπούς ηλικίας 19 και 18 ετών, οι οποίοι κατηγορούνται για ληστεία από κοινού σε βάρος δύο νεαρών. Συγκεκριμένα, οι δύο δράστες προσέγγισαν τα θύματα στα βραχάκια της Ακρόπολης και, ασκώντας σωματική βία —με αποτέλεσμα τον τραυματισμό 18χρονου στο κεφάλι και στο χέρι— αφαίρεσαν δύο κινητά τηλέφωνα πριν διαφύγουν.
Οι αστυνομικοί της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ., στο πλαίσιο στοχευμένων αναζητήσεων, εντόπισαν άμεσα τους δράστες και τους οδήγησαν στο Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ακροπόλεως. Στην κατοχή τους βρέθηκαν τα κλεμμένα κινητά, τα οποία επιστράφηκαν στους ιδιοκτήτες τους.
Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον αρμόδιο Εισαγγελέα.


