X
Δευτέρα, 31 Μαρτίου, 2025
More

    Τέμπη: Τα επόμενα βήματα μετά την πραγματογνωμοσύνη της ΕΛΑΣ για τα 3 βίντεο με το εμπορικό τρένο – Η έκθεση βρετανικής εταιρείας και το νέο ηχητικό

    Τέμπη: Τα επόμενα βήματα μετά την πραγματογνωμοσύνη της ΕΛΑΣ για τα 3 βίντεο με το εμπορικό τρένο – Η έκθεση βρετανικής εταιρείας και το νέο ηχητικό

    Γνήσια είναι σύμφωνα με τις εκθέσεις της εργαστηριακής πραγματογνωμοσύνης της Ελληνικής Αστυνομίας, τα αντίγραφα των 3 βίντεο που παραδόθηκαν από την εταιρεία INTERSTAR στις 5 Φεβρουαρίου 2025 και αφορούν την εμπορική αμαξοστοιχία, λίγο πριν από την μοιραία σύγκρουση με την επιβατική, στην τραγωδία με τους 57 νεκρούς στα Τέμπη

    Οι δύο εκθέσεις των εγκληματολογικών εργαστηρίων της ΕΛΑΣ για τα βίντεο θα σταλούν στον εφέτη ειδικό ανακριτή της υπόθεσης, τον κ. Σωτήρη Μπακαϊμη, προκειμένου να τις αξιολογήσει. Στην συνέχεια ο κ. Μπακαΐμης θα τις στείλει στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ), από το οποίο αναμένεται μέσω του ειδικού πραγματογνώμονα, του κ. Δημήτρη Καρώνη, μία πραγματογνωμοσύνη για το τι προκάλεσε την έκρηξη και την πυρόσφαιρα μετά τη σύγκρουση των τρένων.

    Αυτό είναι το τελευταίο στάδιο που περιμένει ο εφέτης ανακριτής για να αποφανθεί εάν θα οδηγηθεί στο τέλος της ανακριτικής διαδικασίας, εκτός εάν υπάρξουν άλλα αιτήματα.

    Τα συμπεράσματα της πραγματογνωμοσύνης της ΕΛ.ΑΣ. για τα 3 βίντεο με το εμπορικό τρένο

    Σύμφωνα με τις εκθέσεις της εργαστηριακής πραγματογνωμοσύνης της ΕΛ.ΑΣ, τα συγκεκριμένα βίντεο, από την κάμερα 3 (στο νότιο μέτωπο της σήραγγας Πλαταμώνα), από την κάμερα 5 (στο βόρειο τμήμα της σήραγγας των Τεμπών) και από την κάμερα 4 (στην έξοδο διαφυγής της σήραγγας των Τεμπών), αποτυπώνουν την εμπορική αμαξοστοιχία το μοιραίο βράδυ, λίγα λεπτά πριν από την σύγκρουση με την επιβατική, που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο 57 ανθρώπων στα Τέμπη, στις 28 Φεβρουαρίου του 2023.

    Η εξέταση έγινε με συνδυαστική ανάλυση των εν λόγω αρχείων που προέρχονταν από τις κάμερες, ψηφιακών υδατογραφημάτων που ήταν ενσωματωμένα στα βίντεο, καθώς επίσης και από την εξέταση των διαδικασιών μεταφοράς των αρχείων και των αντίστοιχων logs που δημιουργούνται αυτόματα από τα λογισμικά συστήματα.

    Στα συμπεράσματα της εργαστηριακής πραγματογνωμοσύνης της ΕΛ.ΑΣ. αναφέρεται: «Η διαχείριση των συστημάτων καταγραφής / καμερών πραγματοποιείται διαμέσω του λογισμικού διαχείρισης βιντεοληπτικού υλικού & καμερών ασφαλείας «IVMS» […] Από την ανάλυση των αρχείων καταγραφής ενεργειών του εν λόγω λογισμικού, που εντοπίστηκε στον εικονικό δίσκο “HYPER-V 2.vhdx” , προέκυψε ότι η ονομασία των καμερών η οποία αποδίδεται αυτόματα από το σύστημα στα προς μεταφόρτωση βίντεο, συνάδει κατ’ αντιστοιχία με αυτή τριών αρχείων βίντεο. Από την ανάλυση του συνόλου των αρχείων καταγραφής ενεργειών του εν λόγω λογισμικού, στο σύνολο των πειστηρίων, δεν εντοπίστηκαν εγγραφές οι οποίες να καταδεικνύουν την πρωτογενή μεταφόρτωση (download) των αναφερόμενων τριών αρχείων βίντεο καθόσον έχει παρέλθει μεγάλο χρονικό διάστημα από αυτήν».

    Για τα τρία βίντεο, η πραγματογνωμοσύνη της ΕΛ.ΑΣ. αναφέρει:

    Για το βίντεο από την κάμερα 3 (στο νότιο μέτωπο της σήραγγας Πλαταμώνα)

    Αναφορικά με το υπ’ αριθ. α/α 1 αρχείο βίντεο της παραγράφου 21, με ονομασία «Camera3_2554 ΠΛΑΤΑΜΩΝΑΣ ΝΟΤΙΑ ΣΗΡΑΓΓ 2554 ΠΛΑΤΑΜΩΝΑΣ ΝΟΤΙΑ ΣΗΡΑΓΓ_20230228230000_ 20230228230459_22155295.mp4», φέρεται να έχει μεταφορτωθεί την «09-03-2023 14:08:16».

    Από την ανάλυση των ευρημάτων της παρούσης, προκύπτει ότι:

    1.  Εντοπίστηκε στο πειστήριο «P2-SERVER» καθώς ταυτίζεται ως προς τις τιμές κατακερματισμού (MD5 & SHA1) και φέρει ημερομηνία δημιουργίας σε αυτό «09-03-2023 14:11:26 +2» ήτοι ~3min 10sec μεταγενέστερα της πρωτογενούς μεταφόρτωσής του. (βλ. παρ. 23.5).
    2. Εντοπίστηκε στο πειστήριο «P4-SERVER» και συγκεκριμένα στο αντίγραφο ασφαλείας με ονομασία «RS819SYN_33_DataFiles.hbk» που αφορά την ημερομηνία 21-9-2024 όπου και ταυτίζεται ως προς τις τιμές κατακερματισμού (MDS & SHA1), και φέρει ημερομηνία δημιουργίας σε αυτό «09-03-2023 14:11:26 +2» ήτοι 3min 10sec μεταγενέστερα της δημιουργίας του (βλ. παρ. 24.2.1).
    3. Στη παράγραφο 22.4. εντοπίζεται το αρχείο συντόμευσης (.Ink) με ονομασία «Camera3_2554 ΠΛΑΤΑ-ΜΩΝΑΣ ΝΟΤΙΑ ΣΗΡΑΓΓ 2554 ΠΛΑΤΑΜΩΝΑΣ ΝΟΤΙΑ ΣΗΡΑΓΓ 20230228230000 20230228230459_ 22155295.mp4.Ink», η οποία είναι ταυτόσημη με την ονομασία του υπό εξέταση αρχείου βίντεο όπου παρατηρείται επιπλέον ταύτιση των τεχνικών χαρακτηριστικών αυτού (ημερομηνιών δημιουργίας/τροποποίησης, μέγεθος, διαδρομή αποθήκευσης).
    4. Εντοπίστηκε σύμφωνα και με την 2.5.2 παράγραφο (πίνακας 22) οι ονοματοδοσίες της συσκευής καταγραφής (καταγραφικό) και της κάμερας (2554 ΠΛΑΤΑΜΩΝΑΣ ΝΟΤΙΑ ΣΗΡΑΓΓ, Camera 03_2554 ΠΛΑΤΑ-ΜΩΝΑΣ ΝΟΤΙΑ ΣΗΡΑΓΓ) από τα οποία πήρε τμήμα της ονομασίας του, σύμφωνα και με τη λειτουργία του λογισμικού IVMS, όπως αυτό περιγράφεται στην παράγραφο 22.
    5. Από την ανωτέρω (στ΄) σχετική έκθεση εργαστηριακής πραγματογνωμοσύνης της Υπηρεσίας μας ανακτήθηκε στιγμιότυπο πρωτογενούς καταγραφής κάμερας ασφαλείας, με ονομασία «Camera 03», που αφορά την «28-08-2023 20:47:48», το περιεχόμενο λήψης του οποίου, φέρει αντίστοιχη οπτική απεικόνιση (κάδρο), με το περιεχόμενο του ανωτέρω αρχείου. Προς μόρφωση άποψης παρουσιάζονται, στον κατωτέρω πίνακα, σχετικά στιγμιότυπα. Επιπρόσθετα αναφέρεται σε αυτήν ο σειριακός αριθμός (526438145) και η διεύθυνση MAC (Media Access Control) address της συσκευής καταγραφής (c4:2f:90:89:aa:b3).
      Τέμπη: Τα επόμενα βήματα μετά την πραγματογνωμοσύνη της ΕΛΑΣ για τα 3 βίντεο με το εμπορικό τρένο – Η έκθεση βρετανικής εταιρείας και το νέο ηχητικό
    6. Από την ανάλυση του εν λόγω αρχείου βίντεο και ειδικότερα από το ψηφιακό υδατογράφημα ασφαλείας (watermark), προέκυψε ότι αυτό περιέχει βιντεοληπτικό υλικό που αφορά το χρονικό διάστημα «28-02-2023 23:00:00 έως 23:05:00» από συσκευή καταγραφής με σειριακό αριθμό (526438145) και διεύθυνση MAC (c4:2f:90:89:aa:b3) (βλ. παρ. 21). Τα στοιχεία αυτά ταυτίζονται με τα στοιχεία της συσκευής της προηγούμενης παραγράφου.

    Από τη συνδυαστική ανάλυση των ανωτέρω, προκύπτει ότι το εν λόγω αρχείο αποτελεί ακριβές αντίγραφο (γνήσιο) αρχείου βίντεο που προέρχεται από την κάμερα 03 που ήταν συνδεδεμένη με το ανωτέρω περιγραφόμενο καταγραφικό, μεταφορτώθηκε μέσω του λογισμικού διαχείρισης IVMS και αφορά το χρονικό διάστημα «28-02-2023 23:00:00 έως 23:05:00».

    Για το βίντεο από την κάμερα 4 (στην έξοδο διαφυγής της σήραγγας των Τεμπών)

    Αναφορικά με το υπ’ αριθ. στα 2 αρχείο βίντεο της παραγράφου 21, με ονομασία «Camera4_2546 KEK ΡΑΨΑΝΗ 2546 ΚΕΚ ΡΑΨΑΝΗ 20230228230821_2023022823 4202_34661767.mp4» αυτό φέρεται να έχει μεταφορτωθεί την «02-03-2023 21:54:46». Από τη ανάλυση των ευρημάτων της παρούσης, προκύπτει ότι:

    1. Εντοπίστηκε στο πειστήριο «P2-SERVER» καθώς ταυτίζεται ως προς τις τιμές κατακερματισμού (MDS & SHA1) και φέρει ημερομηνία δημιουργίας (File Created) σε αυτό «08-02-2025 03:07:45 +2» και ημερομηνία τροποποίησης (File Modified)
    2. Εντοπίστηκε στο πειστήριο «P4-SERVER» και συγκεκριμένα στο αντίγραφο ασφαλείας με ονομασία «RS819SYN 33 DataFiles.hbk» που αφορά την ημερομηνία 21-9-2024 (ταυτίζεται ως προς τις τιμές και κατακερματισμού MD5 & SHA1) και φέρει ημερομηνία δημιουργίας (File Created) σε αυτό «03-03-2023 08:34:57 +2» και ημερομηνία τροποποίησης File Modified «02-03-2023 21:54:46 +2» ήτοι ~10 h 40min 11sec μεταγενέστερα της πρωτογενούς μεταφόρτωσής του (βλ. παρ. 24.2). Ο φάκελος (με τα περιεχόμενα του) παύει να υφίσταται στο αντίγραφο ασφαλείας της 21-11-2024 λόγω διαγραφής του (βλ. παρ. 24.2). Ο φάκελος με τα περιεχόμενα του εμφανίζεται πάλι στο αντίγραφα ασφάλειας της 9-2-2025 όπου εντοπίστηκε εκ νέου σε αυτόν το εν λόγω αρχείο βίντεο (ταυτιζόμενο ως προς τις τιμές κατακερματισμού MD5, SHA1) και φέρει ημερομηνία δημιουργίας «08-02-2025 03:07:45 +2», η οποία αποτελεί και την ημερομηνία που αντιγράφηκε εκ νέου στο σύστημα και ημερομηνία τροποποίησης «02-03-2023 21:54:46 +2» (βλ. παρ. 24.2).
    3. Εντοπίστηκε σύμφωνα και με την 2.5.2 παράγραφο (πίνακας 22) το καταγραφικό με ονομασία «2546 ΚΕΚ ΡΑΨΑΝΗ» σειριακού αριθμού «526438191» και η κάμερα με ονομασία «Camera 04» από τις ονομασίες των οποίων πήρε τμήμα της ονομασίας του, το εν λόγω αρχείο βίντεο.
    4. Από την ανάλυση του εν λόγω αρχείου βίντεο και ειδικότερα από το ψηφιακό υδατογράφημα ασφαλείας (watermark) του, προέκυψε ότι περιέχει βιντεοληπτικό υλικό που αφορά το χρονικό διάστημα «28-02-2023 23:08:21 έως 23:42:03», από συσκευή καταγραφής με σειριακό αριθμό «526438191» και διεύθυνση MAC (c4:2f:90:89:aa:e1) (βλ. παρ. 21).

    Από τη συνδυαστική ανάλυση των ανωτέρω, προκύπτει ότι το εν λόγω αρχείο αποτελεί ακριβές αντίγραφο (γνήσιο) αρχείου βίντεο που προέρχεται από την κάμερα 04 που ήταν συνδεδεμένη με καταγραφικό με ονομασία «2546 ΚΕΚ ΡΑΨΑΝΗ» σειριακού αριθμού «526438191», μεταφορτώ θηκε μέσω του λογισμικού διαχείρισης IVMS και αφορά το χρονικό διάστημα «28-02-2023 23:08:21 έως 23:42:03».

    Για το βίντεο από την κάμερα 5 (στο βόρειο τμήμα της σήραγγας των Τεμπών)

    Αναφορικά με το υπ’ αριθ. α/α 3 αρχείο βίντεο της παραγράφου 21, με ονομασία «Camera5_2546 KEK ΡΑΨΑΝΗ_2546 ΚΕΚ ΡΑΨΑΝΗ 20230228231246 20230228234628_28577453.mp4». Αυτό φέρεται να έχει μεταφορτωθεί την «02-03-2023 21:00:00 LT». Από την ανάλυση των ευρημάτων της παρούσης, προκύπτει ότι:

    1.  Εντοπίστηκε στο πειστήριο «P2-SERVER» καθώς ταυτίζεται ως προς τις τιμές κατακερματισμού (MD5 & SHA1) και φέρει ημερομηνία δημιουργίας (File Created) σε αυτό «08-02-2025 03:07:30 +2» και ημερομηνία τροποποίησης (File modified)
    2. Εντοπίστηκε στο πειστήριο «P4-SERVER» και συγκεκριμένα στο αντίγραφο ασφαλείας με ονομασία
    3. Εντοπίστηκε σύμφωνα και με την 2.5.2 παράγραφο (πίνακας 22) το καταγραφικό με ονομασία «2546 ΚΕΚ ΡΑΨΑΝΗ» σειριακού αριθμού «526438191» και η κάμερα με ονομασία «Camera 05» από τις ονομασίες των οποίων πήρε τμήμα της ονομασίας του, το εν λόγω αρχείο βίντεο.
    4. Από την ανάλυση του εν λόγω αρχείου βίντεο και ειδικότερα από το ψηφιακό υδατογράφημα ασφαλείας (watermark) του, προέκυψε ότι περιέχει βιντεοληπτικό υλικό που αφορά το χρονικό διάστημα «28-02-2023 23:12:46 έως 23:46:29», από συσκευή καταγραφής με σειριακό αριθμό «526438191» και διεύθυνση MAC (c4:2f:90:89:aa:e1) (βλ. παρ. 21).

    Από τη συνδυαστική ανάλυση των ανωτέρω, προκύπτει ότι το εν λόγω αρχείο αποτελεί ακριβές αντίγραφο (γνήσιο) αρχείου βίντεο που προέρχεται από την κάμερα 05 που ήταν συνδεδεμένη με καταγραφικό με ονομασία «2546 ΚΕΚ ΡΑΨΑΝΗ» σειριακού αριθμού «526438191», μεταφορτώθηκε μέσω του λογισμικού διαχείρισης IVMS και αφορά το χρονικό διάστημα «28-02-2023 23:12:46 έως 23:46:29»

    Δείτε εδώ την πρώτη έκθεση

    Δείτε εδώ την δεύτερη έκθεση

    Τι αναφέρει η τεχνική έκθεση βρετανικής εταιρείας επιστημόνων και μηχανικών για την τραγωδία

    Ειδικός από την Βρετανία, έπειτα από αίτημα έξι οικογενειών των θυμάτων των Τεμπών, προχώρησε σε πραγματογνωμοσύνη για την τραγωδία.

    Το συμπέρασμα της πραγματογνωμοσύνης είναι πως δεν μπορεί να ειπωθεί με σιγουριά πως η εμπορική αμαξοστοιχία μετέφερε κάποιο αδήλωτο φορτίο, όμως ερώτημα παραμένει το γιατί δημιουργήθηκε η πυρόσφαιρα.

    Συγκεκριμένα, στην έκθεση αναφέρεται: «Η υπόθεση της κρατικής έκθεσης είναι ότι η σύγκρουση είχε ως συνέπεια την ρήξη των μετασχηματιστών των ατμομηχανών, με αποτέλεσμα την απελευθέρωση και διασπορά πετρελαίου του μετασχηματιστή που ανεφλέγη παράγοντας την πύρινη βολίδα καθώς και ότι το πετρέλαιο αυτό, μαζί με εύφλεκτα στοιχεία των ατμομηχανών/ βαγονιών, τροφοδότησαν τις πυρκαγιές που ακολούθησαν. Κατά τη γνώμη μου, η υπόθεση αυτή είναι απολύτως εύλογη. Δεν έχω διαπιστώσει κανένα πειστικό στοιχείο που να καταδεικνύει ότι η πύρινη βολίδα και οι πυρκαγιές που ακολούθησαν προέκυψαν από τη μεταφορά αδήλωτων εμπορευμάτων. Ωστόσο αυτό το ενδεχόμενο, αν και απίθανο κατά τη γνώμη μου, δεν μπορεί να αποκλειστεί εντελώς».

    Νέο ηχητικό ντοκουμέντο με την σταθμάρχη Νέων Πόρων και τον προϊστάμενο κυκλοφορίας του ΟΣΕ

    Ένα νέο ηχητικό ντοκουμέντο βλέπει το φως της δημοσιότητας για την τραγωδία στα Τέμπη και μαρτυρά το χάος και τον πανικό που επικρατούσε το μοιραίο εκείνο βράδυ.

    Στο ηχητικό ακούγεται η επικοινωνία της σταθμάρχη των Νέων Πόρων με τον προϊστάμενο κυκλοφορίας του ΟΣΕ, λίγο μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Χαρακτηριστικό του διαλόγου είναι τα κλάματα και η απελπισία της σταθμάρχη Νέων Πόρων, η οποία, μιλώντας με τον προϊστάμενο κίνησης του ΟΣΕ, προσπαθεί να αντιληφθεί τι έχει συμβεί, επιμένοντας πως είναι βέβαιη για τους χειρισμούς της, ενώ ξεσπά σε κλάματα.

    Ο διάλογος:

    Σταθμάρχης: Κύριε … έγινε μετωπική
    Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Πω πω Χριστέ μου
    Σταθμάρχης: Εγώ τι να κάνω;
    Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Αυτός όταν σου έδειξε το τρένο, τι σου είπε βρε;
    Σταθμάρχης: Μου είπε, η Λάρισα στους Νέους Πόρους, με το νούμερό του, ώρα τάδε, η αμαξοστοιχία 62 αναχώρησε.
    Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Σου είπε από ποια γραμμή; Όχι, τίποτα.
    Σταθμάρχης: Όχι. Είχαμε αποκατάσταση όμως κύριε Δημήτρη. Δεν μου είπε να τηρήσω μονή γραμμή και του έδωσα και τρένο. Δεν αντέδρασε καν σε αυτό.
    Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Αυτός, μισό λεπτό λίγο. Την αποκατάσταση ποιος την έδωσε; Ο… με τηλεγράφημα;
    Σταθμάρχης: Όχι. Προφορικώς το έχει πει. Μου είπε ότι «πλέον κυκλοφορούν τα τρένα σε διπλή γραμμή». Και υπάρχει και εκφώνησή μου σε τρένο.
    Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Ναι, εγώ που σου είπα. Που λέει: Πες στο 63…
    Σταθμάρχης: Ναι, είχαμε διπλή γραμμή! Δεν ξέρω τι χειρισμό έκανε και το έβαλε σε μονή. Δεν έχω κάνει κανέναν χειρισμό και προφανώς δεν θα έστελνα ποτέ τρένο πάνω σε τρένο.
    Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Κοίταξε προφανώς, το πρώτο τρένο, όταν δόθηκε η αποκατάσταση ήταν με το 63. Που του είπαμε να πάει στη διπλή γραμμή. Ωραία;
    Σταθμάρχης: Ναι.
    Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Από το 63 και μετά, η γραμμή ήταν διπλή.
    Σταθμάρχης: Αυτό σας λέω κι εγώ! Και έχουμε… Ποιο από τα τρία; Αφού έχουμε και το 2597;
    Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Ναι, θέλω να σου πω ότι το 63, το πρώτο τρένο ρε παιδί μου που έφυγε από σένα που ήτανε νωρίτερα από το 2597.
    Σταθμάρχης: Ναι, όπως τα λέτε
    Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Ναι, νωρίτερα από το 2597 που σου λέω πες του ότι θα κινηθεί σε διπλή γραμμή.
    Σταθμάρχης: Ακριβώς όπως το λέτε.
    Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Και το 63 διπλή γραμμή και το 2597 στη διπλή γραμμή.
    Σταθμάρχης: Αυτό σας λέω κι εγώ. Δεν υπάρχει πιθανότητα να είχαμε μονή γραμμή.
    Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Το 93506 ποιος το έδωσε σε σένα;
    Σταθμάρχης: Εεε…συγγνώμη τώρα δεν θυμάμαι. Νομίζω ο …
    Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Ε, το έστειλε, αυτό το έστειλε από την άνοδο.
    Σταθμάρχης: Απ’ την άνοδο το έστειλε, αυτό προσπαθώ να εξηγήσω σε όλους.
    Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό το πράγμα.
    Σταθμάρχης: Και ήταν και ενήμερος ο ρυθμιστής ότι το έχω σταθμεύσει λόγω μηχανικής βλάβης στον σταθμό μου. Δηλαδή το τρένο εγώ το είχα απέναντί μου στην άνοδο. Είχε σταθμεύσει για ολόκληρα 20 λεπτά.
    Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Εγώ το κατάλαβα αυτό. Εάν σου έδωσε ο … το πρώτο τρένο το 93506, αυτό πως το λένε, το κενού υλικού.
    Σταθμάρχης: Ναι, το κενού υλικού πείτε για να συνεννοούμαστε.
    Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Το κενού υλικού στο έδωσε ο Βασίλης και έφυγε από την άνοδο δεν μπορεί το ένα να το στέλνει από την άνοδο και το άλλο στην κάθοδο.
    Σταθμάρχης: Ε, αυτό σας λέω κι εγώ.
    Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Αυτός έβαλε μέσα το 2597… Τι λέει η λογική τώρα. Και πρέπει να έφυγε αυτός αντίθετα από διαγώνιο.
    Σταθμάρχης: Ναι τώρα όμως εγώ βρίσκομαι τέρμα εκτεθειμένη.
    Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Δεν θα είσαι τέρμα εκτεθειμένη. Θα βάλουν τα πράγματα κάτω και θα φανεί ποιος έχει κάνει το λάθος. Ότι μπερδεύεται η κατάσταση, μπερδεύεται.
    Σταθμάρχης: Δεν είναι μόνο αυτό. Μου έχει δώσει και προφορική άφιξη του 2597.
    Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Τι να σου πω; 2597 Ήρθες. Έπρεπε να σου πει, να ζητούσε γραμμή ρε παιδί μου. Κατάλαβες Τι Θέλω να σου πω.
    Σταθμάρχης: Ναι, του είπα, μπορείς να το στείλω ελεύθερα; και μου λέει ναι στείλτο ελεύθερα και έφτασε κιόλας. Αφού μου είπε έφτασε, το άλλο δεν έφτασε ποτέ το τρένο.
    Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Ποιο δεν έφτασε ποτέ; Το 2597;
    Σταθμάρχης: Όχι. Το εμπορικό.
    Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Ναι το 2597, Τι να σου πω τώρα; Μπαίνεις σε ένα μεγάλο. Η αλήθεια είναι ότι μπήκε σε μεγάλο ζόρι ώσπου να ξεκαθαρίσει η κατάσταση. Γιατί θα πρέπει.
    Σταθμάρχης: Ξέρετε κάτι; Όμως εγώ είμαι με μπλοκάκι. Δεν θα κάτσει να με υπερασπιστεί κανένας.
    Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Μην το λες αυτό. Τα πράγματα είναι πολύ απλά για μένα. Έδιωξε ένα τρένο από την άνοδο και το άλλο το ένα άλλο το έδιωξαν την κάθοδο για λόγους άγνωστους δεν μπορείς να ξέρεις εσύ. Σαν να σε διώχνω εγώ, να τρώω τον άλλον και ο άλλος ανάποδα.
    Σταθμάρχης: Ναι.
    Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο το έκανε αυτό.
    Σταθμάρχης: Ούτε κι εγώ δεν μπορώ να καταλάβω και με παίρνει και ο προϊστάμενος. Δεν ξέρω τι να του απαντήσω. Μου ρωτάει συνέχεια τα ίδια και τα ίδια πράγματα.
    Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Ό, τι πραγματικά έγινε.
    Σταθμάρχης: Μα αυτό του λέω κι εγώ. Είναι σαν να μη με πιστεύει κανένας όμως. Καταλαβαίνετε;
    Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Μισό λεπτό λίγο. Εάν δεν ήσουν εσύ ενδιάμεσα, δε θα ήμουν εγώ εδώ;
    Σταθμάρχης: Ναι.
    Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Πώς έδιωξες το τρένο εσύ; Δηλαδή για να σου διώξω εγώ το τρένο από δω πέρα; Πρόσεξε, η λογική, για να διώξω από δω το 63503 σε σένα, εγώ ξέρω ότι εσύ δεν μπορείς να χειριστείς τις αλλαγές. Σημαίνει ότι το τρένο μπορεί να φύγει από σένα.
    Σταθμάρχης: Ναι.
    Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Το θέμα τώρα είναι δηλαδή, κατάλαβες αυτοί που μπερδεύονται; ποια ήταν η συνεννόηση; Ας πούμε η δική σου με τον με τον …;
    Σταθμάρχης: Ναι
    Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Ο … τι λέει;
    Σταθμάρχης: Εγώ δεν πήρα τον …. Δεν έκανα καν τον κόπο να τον πάρω. Αλήθεια. Εγώ ξέρω μόνο ότι είχαμε τα τρένα σε διπλή γραμμή.
    Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Ακριβώς. Εγώ αυτό ξέρω.
    Σταθμάρχης: Μα κι εγώ αυτό ξέρω. Και εγώ μάλωσα κιόλας με τον … όταν πήγε να μου στείλει το 63 και του λέω τι κάνεις; Λέω δε μου ζήτησες καν να τηρήσω γραμμή. Γιατί δεν μου είχε δώσει κανένας την αποκατάσταση μέχρι τότε. Καταλάβατε;
    Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ:  Κατάλαβα. Κατάλαβα. Κατάλαβα.
    Σταθμάρχης: Δηλαδή δεν υπήρχε πιθανότητα δηλαδή να γνωρίζω κάτι τέτοιο και να το στείλω το τρένο.
    Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Εγώ το κατάλαβα. Το κατάλαβα αυτό που μου λες.
    Σταθμάρχης: Ναι, αλλά κανένας δεν πρόκειται να με καταλάβει. Θα χάσω τη δουλειά μου;
    Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Αυτό είναι το λιγότερο. Αν σκοτώθηκαν άτομα, γίνεται χαμός μετά.
    Σταθμάρχης: Λέτε να σκοτώθηκαν; Δεν θέλω να το σκέφτομαι αυτό. (κλαίγοντας)
    Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Καλά ρε ο … τι έκανε; Πώς το έστειλε ο κερατάς;
    Σταθμάρχης: Δεν ξέρω (κλαίγοντας)
    Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Λοιπόν, μη σκέφτεσαι τίποτα προς το παρόν.
    Σταθμάρχης: Δεν ξέρω τι να κάνω (κλαίγοντας)
    Πρ. κυκλοφ. ΟΣΕ: Τίποτα. Ο άντρας σου είναι εκεί πέρα; Άκουσε με λίγο βρε.
    Σταθμάρχης: Δεν ξέρω τι να κάνω αλήθεια (κλαίγοντας)

    Ακολουθήστε μας στο Google News για να μαθαίνεις όλες τις ειδήσεις απο Ελλάδα και όλο τον Κόσμο
    Newsroom
    Newsroomhttp://refreshnews.gr/
    Ενημέρωση | Ψυχαγωγία |Στείλε μας το άρθρο σου στο info@refreshnews.gr

    ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

    spot_img

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ