Τρίτη, 11 Φεβρουαρίου, 2025
More

    Τερεζάκης: «Υπήρχαν κάμερες του ΟΣΕ που έγραφαν – Δεν γνωρίζαμε ότι κατέβασε σε στικάκι τα βίντεο ο εργαζόμενος»

    «Περιμένουμε όλοι την αυθεντικοποίηση των βίντεο. Αυτό είναι βασικό. Θεωρητικά μιλώντας βλέποντας αυτά τα οποία παριστάνουν τα βίντεο, αν είναι αληθινά, όντως φαίνεται ότι δεν μπορεί να έχει κάτι, κάποιο σημαντικό φορτίο πάνω στα βαγόνια. Δεν υπάρχουν δεξαμενές. Δεν υπάρχουν δοχεία τα οποία να αιτιολογούν την ύπαρξη τέτοιου ποσού φορτίου που μεταφέρεται γιατί μιλάμε για 3,5, 4 τόνους περίπου έτσι δεν είναι; Άρα εγώ δεν βλέπω κάτι εκεί πέρα αλλά σας είπα περιμένω να κριθεί αυθεντικό το βίντεο», είπε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης μιλώντας στον Realfm 97,8.

    «Δεύτερον παραμένει ακόμη- αν αποδειχθεί αυθεντικό το βίντεο που σημαίνει ότι αποδεικνύεται ότι δεν υπάρχουν υδρογονάθρακες ή κάποιa άλλη καύσιμη ύλη επί των βαγονιών- το γεγονός εξήγησης της πυρόσφαιρας. Μιλάμε για πυρόσφαιρα και όχι για έκρηξη», τόνισε στη συνέχεια.
    «Η έκρηξη αφήνει σημάδια από το ωστικό κύμα που είναι εύκολα ανιχνεύσιμα στους εξειδικευμένους ερευνητές. Άρα τέτοιο πράγμα φαίνεται ότι δεν έχουμε. Μιλάμε για μία πυρόσφαιρα. Η ερμηνεία της πυρόσφαιρας, από την όποια εμπειρία είχα στο παρελθόν από διερευνήσεις σιδηροδρομικών δυστυχημάτων, δεν γίνεται ξεχωριστά από διάφορους επιστήμονες. Πρέπει να κάνεις μία συγκεκριμένη ομάδα επιστημόνων που ο ένας θα συμπληρώνει τον άλλον», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ.

    Με αφορμή την φωτογραφία ντοκουμέντο που αποκάλυψε η Realnews ότι ο μετασχηματιστής της επιβατικής αμαξοστοιχίας φαίνεται ότι ήταν άθικτος και άρα δεν υπήρξε διαρροή ελαίων σιλικόνης ο Παναγιώτης Τερεζάκης ρωτήθηκε από τι μπορεί να προήλθε η πυρόσφαιρα.

    «Είναι απλό. Στο δυστύχημα ενεπλάκησαν τρεις μηχανές, δύο του εμπορικού, όπου οι μηχανές τους έχουν υποστεί σχετικά μικρότερη αλλοίωση λόγω της κρούσης από ό,τι η μηχανή του επιβατικού. Η μηχανή του επιβατικού διελύθη. Και όχι μόνο αυτό, μπήκε και κάτω από τα βαγόνια του κυλικείου και της πρώτης θέσης που γυρίσαν από πάνω. Άρα ο μετασχηματιστής αυτής της μηχανής πρέπει να θεωρείται δεδομένο ότι είχε εκραγεί. Είναι δεδομένο αυτό το πράγμα. Από την μηχανή αν πάνε οι εμπειρογνώμονες να δουν τα κομμάτια της ηλεκτράμαξας του επιβατικού που είναι στο Κουλούρι δεν θα βρουν κομμάτια», τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ.

    «Είναι απλό. Στο δυστύχημα ενεπλάκησαν τρεις μηχανές, δύο του εμπορικού, όπου οι μηχανές τους έχουν υποστεί σχετικά μικρότερη αλλοίωση λόγω της κρούσης από ό,τι η μηχανή του επιβατικού. Η μηχανή του επιβατικού διελύθη. Και όχι μόνο αυτό, μπήκε και κάτω από τα βαγόνια του κυλικείου και της πρώτης θέσης που γυρίσαν από πάνω. Άρα ο μετασχηματιστής αυτής της μηχανής πρέπει να θεωρείται δεδομένο ότι είχε εκραγεί. Είναι δεδομένο αυτό το πράγμα. Από την μηχανή αν πάνε οι εμπειρογνώμονες να δουν τα κομμάτια της ηλεκτράμαξας του επιβατικού που είναι στο Κουλούρι δεν θα βρουν κομμάτια», τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ.

    Newsroom
    Newsroomhttp://refreshnews.gr/
    Ενημέρωση | Ψυχαγωγία |Στείλε μας το άρθρο σου στο info@refreshnews.gr
    Ακολουθήστε μας στο Google News για να μαθαίνεις όλες τις ειδήσεις απο Ελλάδα και όλο τον Κόσμο
    spot_img

    ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ