Το πρωί της 3ης Δεκεμβρίου, ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας Αναπηρίας, ο Κωνσταντίνος Τσιφτσόπουλος αποφάσισε να κάνει κάτι που κανείς άλλος δεν είχε τολμήσει: να κατασκευάσει μόνος του μια ράμπα διέλευσης στη διασταύρωση Βενιζέλου και Παπαδοπούλου στη Θεσσαλονίκη, ένα σημείο που για χρόνια λειτουργούσε σαν «παγίδα» για άτομα ΑμεΑ, ηλικιωμένους, γονείς με καρότσια και πεζούς.
Μετά από επανειλημμένες αναφορές και εκκλήσεις του προς τον Δήμο Θεσσαλονίκης και χωρίς καμία ουσιαστική ανταπόκριση, πήρε ένα πιστολέτο, τσιμέντο, άμμο και νερό και άρχισε να ανοίγει μόνος του δρόμο εκεί όπου η πόλη τον άφηνε αποκλεισμένο.
Μούσκεμα από τη βροχή, κουρασμένος αλλά αποφασισμένος, ο Κωνσταντίνος δούλευε επί ώρες. Γύρω του, κάτοικοι, καταστηματάρχες και περαστικοί στάθηκαν στο πλευρό του, άλλοι με εργαλεία, άλλοι με υλικά, όλοι με μια αυθόρμητη διάθεση στήριξης. «Από το 2018 βλέπω ανθρώπους να πέφτουν και να τραυματίζονται εδώ», είπε φαρμακοποιός της περιοχής.
Την επόμενη μέρα ο Δήμος εμφανίστηκε και αποκατέστησε τη ράμπα, χαρακτηρίζοντας την πρωτοβουλία του Κωνσταντίνου «πρόχειρη». Ωστόσο, παραδέχθηκε ότι η πράξη του λειτούργησε ως αφύπνιση.
Την επόμενη μέρα ο Δήμος εμφανίστηκε και αποκατέστησε τη ράμπα, χαρακτηρίζοντας την πρωτοβουλία του Κωνσταντίνου «πρόχειρη». Ωστόσο, παραδέχθηκε ότι η πράξη του λειτούργησε ως αφύπνιση.


