Σάββατο, 20 Ιουλίου, 2024
More

    Θεσσαλονίκη: Σήμα κατατεθέν ο μ@λ@@@@ – Σάλος με διαφημιστικό σποτ για την πόλη

    Θύελλα αντιδράσεων έχει ξεσπάσει με ένα διαφημιστικό βίντεο για την προώθηση της Θεσσαλονίκης.

    Στο σποτάκι, το οποίο δημιουργήθηκε από μία ομάδα νέων για λογαριασμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, διαφημίζεται ως σήμα κατατεθέν για την προσέλκυση των τουριστών ο φραπέ αλλά και η γνωστή ελληνική λέξη… μ@λ@@@@.

    Στο βίντεο, το οποίο στη συνέχεια κατέβηκε, ακουγόταν ο εκφωνητής να λέει χαρακτηριστικά: «Αν γνωρίζετε την Ελλάδα, τότε σίγουρα ξέρετε δύο πράγματα: τη λέξη μ@λ@@@@ και τον φραπέ».

    Θεσσαλονίκη: Σήμα κατατεθέν ο μ@λ@@@@ - Σάλος με διαφημιστικό σποτ για την πόλη

    Απόσπασμα από το σποτ

    Ανέλαβε την ευθύνη η πρόεδρος του Οργανισμού

    Την ευθύνη για το σποτ ανέλαβε το πρωί της Τετάρτης (9/13) η αντιπεριφερειάρχης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου.

    Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Status 107,7, ανέφερε ότι δεν πρόκειται για την κεντρική διαφημιστική καμπάνια για την Θεσσαλονίκη, αλλά για ένα reel, το οποίο «όπως ανέβηκε στα social media, έτσι κατέβηκε».

    Η ίδια σημείωσε ότι το βίντεο «εγκρίθηκε με τις διαδικασίες που ακολουθούνται πάντα» και παραδέχτηκε ότι το βρήκε χιουμοριστικό.

    «Δεν είναι σποτ είναι ένα reel, ανεβαίνει, κατεβαίνει, προχωράμε, δεν είναι η κεντρική διαφημιστική καμπάνια»

    Είπε συγκεκριμένα η κα Πατουλίδου: «Το βιντεάκι εγκρίθηκε με τις διαδικασίες που ακολουθούνται πάντα. Από εκεί και πέρα είτε γίνεται αποδεκτό, όπως γίνονται πάρα πολλά βίντεο μέχρι τώρα, προφανώς δεν είναι ακόμη καιρός, δεν έχουμε ωριμάσει, θέλουμε ναι μεν να είμαστε όντως μια πόλη όπου μπορεί, μια Ελλάδα όπου μπορεί, η λέξη αυτή κάθε δεύτερη κουβέντα να ακούγεται, αλλά όταν την διακωμωδούμε και αυτοσαρκαζόμαστε, προφανώς θέλουμε ακόμη δουλειά.

    Μείνανε στο λίγο στο μικρό, αυτό που ειλικρινά σας λέω φεύγει σαν καταρράκτης, σα νερό, το μ@λ@@@@, που είναι τόσο ωραία δοσμένο, κατ’ εμέ. Για την δική μου αισθητική. Η αισθητική η δική μου μπορεί να μην ταιριάζει με όλων των άλλων. Όλο το υπόλοιπο, έχοντας όλες αυτές τις γλυκές ιστορίες του φραπέ. Δεν είναι σποτ είναι ένα reel, ανεβαίνει, κατεβαίνει, προχωράμε, δεν είναι η κεντρική διαφημιστική καμπάνια της Θεσσαλονίκης».

    Η κα Πατουλίδου το χαρακτήρισε ως «μια αστοχία για το τώρα, μπορεί μετά από δύο χρόνια να είναι το καλύτερο».

    Όπως εξήγησε, το βίντεο έγινε από μια ομάδα εννέα παιδιών, που είχαν σαν στόχο να γυρίσουν κάτι που να είναι λίγο ιντριγκαδόρικο για τη Θεσσαλονίκη «γιατί πάντα τα νέα παιδιά έχουν άλλη ματιά. Πιστεύω ότι ήταν και χιουμοριστικό».

    «Έχουμε πει ότι θα κάνουμε reel, υπάρχει μια εμπιστοσύνη, κι αναλαμβάνω εγώ την ευθύνη, δεν την πετάω σε κανέναν άλλον, ότι μπορεί η πρόεδρος να εγκρίνει ή να μην εγκρίνει σε συνεργασία με αυτούς που έχουμε αναθέσει να κάνουν κάποια πράγματα, εγώ την έχω λοιπόν την ευθύνη ως Βούλα Πατουλίδου, πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής», κατέληξε.

    Αστυνόμοι γυναικοκτόνοι: «Μεμονωμένα περιστατικά» ή απόρροια θεσμικού σεξισμού;
    Newsroom
    Newsroomhttp://refreshnews.gr/
    Ενημέρωση | Ψυχαγωγία |Στείλε μας το άρθρο σου στο info@refreshnews.gr
    Ακολουθήστε μας στο Google News για να μαθαίνεις όλες τις ειδήσεις απο Ελλάδα και όλο τον Κόσμο
    Ακούστε live τον Μελωδία 102.4 και μάθε τα πάντα για την μουσική

    ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ