Διανύουμε το δεύτερο μισό της τρέχουσας τηλεοπτικής σεζόν και τα κανάλια συνεχίζουν να δίνουν καθημερινά τη «μάχη» της τηλεθέασης, με κάποια από αυτά να εμφανίζονται κουρασμένα, ίσως γιατί πολλές επιλογές τους να έχουν κουράσει τους τηλεθεατές.
Τον Φεβρουάριο λοιπόν, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen που αποτυπώνονται στον παρακάτω πίνακα υπήρξε υπεροχή του MEGA και στο Γενικό Σύνολο, αλλά και στο Δυναμικό Κοινό, καθώς σημείωσε ανοδική πορεία τους πίνακες τηλεθέασης.
Στη δεύτερη θέση της κατάταξης βρέθηκε ξανά o ALPHA, ενώ όπως φαίνεται στο τρίτο σκαλί του βάθρου στο ΓΣ βρέθηκε ο ΑΝΤ1, ενώ στου ΔΚ το STAR.
Με μειωμένες αποδόσεις έκλεισε ο μήνας για τον ΣΚΑΪ αποδεικνύοντας ότι το κανάλι του Φαλήρου αντιμετωπίζει πρόβλημα με το… πάγωμα που έχει κάνει στο ψυχαγωγικό του προφίλ στην prime time ζώνη, ενώ στις υπόλοιπες θέσεις της κατάταξης και με χαμηλά ποσοστά βρίσκονται το ΟΡΕΝ και τα κανάλια της δημόσιας τηλεόρασης.
Στον παρακάτω Πίνακα μπορείτε να δείτε τους μέσους όρους των τηλεοπτικών σταθμών τον Φεβρουάριο στο Γενικό Σύνολο (πρώτη στήλη), αλλά και στο Δυναμικό Κοινό (δεύτερη στήλη), ενώ εντός παρενθέσεων αναφέρονται οι αντίστοιχοι μέσοι όροι τους τον Ιανουάριο.
Ωστόσο, αξίζει να αναφέρουμε ότι οι εθνικής εμβέλειας τηλεοπτικοί σταθμοί γενικού περιεχομένου τον Φεβρουάριο συγκέντρωσαν συνολικά πάνω από το 70% του τηλεοπτικού κοινού, γεγονός που αποδίδεται στην έντονη ειδησεογραφία.