Τι έλεγε ο Τσίπρας για το δημοψήφισμα το 2011

Τι έλεγε ο Τσίπρας για το δημοψήφισμα το 2011

tsipras112-656x410

[quote font=”tahoma” font_size=”18″ color=”#424242″ arrow=”yes” align=”left”]Δείτε το βίντεο[/quote]

«Τρικ» της κυβέρνησης για να κερδίσει χρόνο χαρακτήριζε το δημοψήφισμα ο Αλέξης Τσίπρας το 2011 όταν ο τότε πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου είχε εκφράσει την πρόθεση να προχωρήσει στη διενέργειά του.

Ως πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ τότε, σημείωνε: «Γνωρίζετε καλύτερα από εμένα ότι αν επιχειρήσει ο πρωθυπουργός ο ίδιος να θέσει τέτοια διλήμματα, η πτώχευση θα επισυμβεί, πραγματική και όχι υποθετική, και η κατάρρευση του συστήματος του τραπεζικού και της οικονομίας πολύ πριν φτάσουμε στην κάλπη. Μόνο και μόνο με την πιθανότητα να τεθεί αυτό το δίλημμα και να πάρει απάντηση αρνητική».

[ad id=”6783″]

Ακολουθήστε μας στο Google News για να μαθαίνεις όλες τις ειδήσεις απο Ελλάδα και όλο τον Κόσμο
Newsroom
Newsroomhttp://refreshnews.gr/
Ενημέρωση | Ψυχαγωγία |Στείλε μας το άρθρο σου στο info@refreshnews.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

spot_img