To Amazon σχεδιάζει να βάλει διαφημίζεις στην συνδρομητική του από τις αρχές του 2024, με πλάνο για να απαλλαγείτε από αυτές με επιπλέον κόστος.
Στην επίσημή της ανακοίνωση, η συνδρομητική αποκάλυψε ότι οι εν λόγω αλλαγές θα ξεκινήσουν πρώτα στις ΗΠΑ, Ην. Βασίλειο, Γερμανία και Καναδά από τις αρχές του 2024, ενώ θα ακολουθήσουν οι Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Μεξικό και Αυστραλία αργότερα μέσα στο έτος.
Το πλάνο χωρίς τις διαφημίσεις θα υπάρξει από την αρχή ως επιλογή για όποια μέλη το επιθυμούν. Αν αποφασίσετε ότι μπορείτε να ζήσετε με λίγες διαφημίσεις, τότε η συνδρομή σας θα παραμείνει η ίδια, αλλά αν θελήσετε να τις διώξετε τελείως, τότε το κόστος θα ανέβει κατά $2,99/μήνα. Ακόμα δεν ξέρουμε πως θα διαμορφωθεί η τιμή στις άλλες χώρες, μεταξύ των οποίων και η δική μας.
Φυσικά, το να έχεις διαφημίσεις στην συνδρομητική σου δεν είναι και το καλύτερο. Ήδη πολλοί ανταγωνιστές του Amazon, όπως τα Max, Disney+, και πιο πρόσφατα, το Netflix έκαναν παρόμοιες κινήσεις, και έτσι πλέον όσοι δεν έχουν αλλάξει το πλάνο τους, απλά βλέπουν κάποιες διαφημίσεις πριν την έναρξη μιας σειράς ή μιας ταινίας.
Δημοσιεύματα για την αλλαγή αναδύθηκαν από τον Ιούνιο, όταν το Amazon είπε ότι είναι στα “πρώιμα στάδια” των συζητήσεων για την ενσωμάτωση διαφημίσεων στην συνδρομητική του. Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη ενημέρωση, αυτές οι διαφημίσεις θα είναι “περιορισμένες”, καθώς στόχος είναι “να υπάρξουν λιγότερες διαφημίσεις από την τηλεόραση ή τους παρόχους τηλεοπτικών προγραμμάτων μέσω streaming”.
Επιπλέον είπε ότι η εν λόγω απόφαση θα βοηθήσει “στο να συνεχιστεί η επένδυση σε συναρπαστικό περιεχόμενο και θα αυξήσει την επένδυση για μεγάλο χρονικό διάστημα”, προσθέτοντας μια μεγάλη ποικιλία ταινιών και σειρών, στους ήδη μεγάλους τίτλους της, όπως τα “The Boys”, “The Lord of the Rings: The Rings of Power”, “The Wheel of Time” και “The Marvelous Mrs. Maisel”.
Εικόνα εξωφύλλου: Amazon.